Hej alle brugere på betxpert.
Et par gutter og jeg besluttede igår for at sætte os ned og se skiskydning og Europe League sammen. Fint skulle det være, og jeg skulle selvfølgelig have en bruger på Unibet. Oprettede mig igennem betxperts link og indbetalte 1500 DKK og fik derfor 50 procent oveni i bonus. Aftenene gik, og jeg fik egentlig kun spillet lidt på Rubin Kazan. Aftenen ender og jeg tager fra min vens hus med (1500+750+100 fra Rubin) 2349 på kontoen. Her idag kommer jeg så hjem fra skole af og finder ud af at jeg ikke kan komme ind på min konto. Bliver selvfølgelig overrasket over dette, og skriver til dem hvad dette betyder.
Jeg får så denne mail fra Unibet support.
''Hej XX,
Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto er blevet lukket permanent, da vi mener, at vores sikkerhedsregler og betingelser er blevet overtrådt. Hvis du stadig har aktive midler på din konto, vil en udbetaling inden længe foretages til din bankkonto. Betragt dette vores endelige beslutning i denne sag, vi er ikke i stand til at give yderligere informationer, i overensstemmelse med regel 2,3
Unibet forbeholder sig retten til, til enhver tid
At nægte at åbne en konto og/eller lukke en eksisterende konto uden begrundelse;
At afvise at acceptere indbetalinger uden begrundelse
Derefter beder de mig om at indsende diverse ID kort og kreditkort oplysninger for så vil de tilbageføre min indbetaling.
Kan dette være rigtigt? De reklamerer SÅ meget pt og alligevel lukker de kontoen? Er der andre der har oplevet dette eller er jeg alene ombord på den synkende skude?
Mvh,
Et par gutter og jeg besluttede igår for at sætte os ned og se skiskydning og Europe League sammen. Fint skulle det være, og jeg skulle selvfølgelig have en bruger på Unibet. Oprettede mig igennem betxperts link og indbetalte 1500 DKK og fik derfor 50 procent oveni i bonus. Aftenene gik, og jeg fik egentlig kun spillet lidt på Rubin Kazan. Aftenen ender og jeg tager fra min vens hus med (1500+750+100 fra Rubin) 2349 på kontoen. Her idag kommer jeg så hjem fra skole af og finder ud af at jeg ikke kan komme ind på min konto. Bliver selvfølgelig overrasket over dette, og skriver til dem hvad dette betyder.
Jeg får så denne mail fra Unibet support.
''Hej XX,
Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto er blevet lukket permanent, da vi mener, at vores sikkerhedsregler og betingelser er blevet overtrådt. Hvis du stadig har aktive midler på din konto, vil en udbetaling inden længe foretages til din bankkonto. Betragt dette vores endelige beslutning i denne sag, vi er ikke i stand til at give yderligere informationer, i overensstemmelse med regel 2,3
Unibet forbeholder sig retten til, til enhver tid
At nægte at åbne en konto og/eller lukke en eksisterende konto uden begrundelse;
At afvise at acceptere indbetalinger uden begrundelse
Derefter beder de mig om at indsende diverse ID kort og kreditkort oplysninger for så vil de tilbageføre min indbetaling.
Kan dette være rigtigt? De reklamerer SÅ meget pt og alligevel lukker de kontoen? Er der andre der har oplevet dette eller er jeg alene ombord på den synkende skude?
Mvh,