18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Kontolukning hos Tipico

32 kommentarer
2 Visninger
Jeg oprettede 24.07 en konto hos Tipici.
Efter en del problemer oprettede hotline min konto, så langt så godt.
Efter ferien d. 31.08 vil jeg så spille, og åbner min konto, indsætter penge og får tilskrevet bonus - meget fint.
Da jeg næste dag vil tjekke kontoen, får jeg at vide at kontoen er lukket. Igen kontakt til hotline. Her får jeg at vide at kontoen er lukket pga manglende verificering. Jeg forsøgte at sende dokumentation på mig d 31.08, men kunne ikke sende dem via Tipicos verifikations side. Endvidere stod der på deres hjemmeside at jeg havde 7 dage til at verificere mig, hvilket blev gjort inden for de 7 dage
jeg kontakter igen Tipico og får at vide at jeg skal sende digitale fotos, og får et link hvortil jeg kan sende dem.
Da det er gjort modtager jeg igen en mail om at kontoen er lukket.
Tipico eftersender de 600 kr jeg har tilbage af de 1000 jeg har indsat, da beløbet er spillet på en konto der jo er lukket.
Jeg beder selvfølgelig om hele mit indsatte beløb, ikke min gevinst, og ikke bonussen. Da de skriver at ifølge dansk lov skal man verificere sig inden 30 dage.
Problemet er at de lader en indsætte penge og spille efter de 30 dage, selvom verifikationen ikke var lavet, og efterfølgende trækker spilbeløbet, selvom det jo efter deres udsagn er en konto der skulle være lukket.
Nogen der har ideer om hvad jeg skal gøre. Tipico reagerer ikke på mails .
Dansk lovgivning som de henviser til gælder vel for både brugere som udbydere

M Faerk
.

32 Kommentar

Tilføj kommentar