Jeg var i den knap så heldige situation, at jeg i dagene op til d. 26. marts havde vundet en del penge på Expekt. Jeg valgte at trække størstedelen ud (disse er fastfrosset nu), men lod alligevel godt 1k stå til poker dagen efter. Stor er min overraskelse dagen efter, da både min Moneybookers og Expekt-konto er tømt.
Det var slet ikke samme password, men alligevel har vedkommende ikke ulejliget sig med at lave mit password om til MB, hvilket jeg dog hurtigt kunne få et nyt af. Hverken mail, Expekt-konto, netbank e.l. er blevet rørt.
Hagen ved det hele er dog, at jeg var under 18, da jeg oprettede kontoen (spar mig venligst for kommentarer, da jeg ved, at det er imod policy). Laaaang tid er dog gået, uden at jeg havde rørt kontoen, men tænkte, at jeg lige ville give det et skud derinde. Som sagt vandt jeg, og kom ud for den ærgelige oplevelse, som altså skete efter jeg var blevet myndig.
Jeg fik så fat i Expekts support, som desværre ikke har et telefonnummer - har dog bedt dem om at ringe mig op.
Jeg har talt med en kundemedarbejder ved Tommy Andersen, som var meget behjælpelig i starten. De fik mine rigtige oplysninger med VISA, billed-ID og det blev så meddelt, at de hurtigt ville kigge på sagen.
Fra flere personer omkring og i miljøet har jeg forstået, at dette ikke altid har lige højprioritering, og det kan derfor ikke undre mig, at nu otte dage efter den mail, og tre forgæves forsøg på kontakt ikke har fået noget svar.
Det er mig især uforstående, da de jo sådan bare at kan lukke min konto og sige, at det var min egen skyld. Jeg håber dog selvfølgelig på lidt medlidenhed ;-)
Nogen, som har oplevet lignende, og hvad bør jeg gøre? Politianmeldese er også på tale, men ønsker at få den første del afklaret først.
Det var slet ikke samme password, men alligevel har vedkommende ikke ulejliget sig med at lave mit password om til MB, hvilket jeg dog hurtigt kunne få et nyt af. Hverken mail, Expekt-konto, netbank e.l. er blevet rørt.
Hagen ved det hele er dog, at jeg var under 18, da jeg oprettede kontoen (spar mig venligst for kommentarer, da jeg ved, at det er imod policy). Laaaang tid er dog gået, uden at jeg havde rørt kontoen, men tænkte, at jeg lige ville give det et skud derinde. Som sagt vandt jeg, og kom ud for den ærgelige oplevelse, som altså skete efter jeg var blevet myndig.
Jeg fik så fat i Expekts support, som desværre ikke har et telefonnummer - har dog bedt dem om at ringe mig op.
Jeg har talt med en kundemedarbejder ved Tommy Andersen, som var meget behjælpelig i starten. De fik mine rigtige oplysninger med VISA, billed-ID og det blev så meddelt, at de hurtigt ville kigge på sagen.
Fra flere personer omkring og i miljøet har jeg forstået, at dette ikke altid har lige højprioritering, og det kan derfor ikke undre mig, at nu otte dage efter den mail, og tre forgæves forsøg på kontakt ikke har fået noget svar.
Det er mig især uforstående, da de jo sådan bare at kan lukke min konto og sige, at det var min egen skyld. Jeg håber dog selvfølgelig på lidt medlidenhed ;-)
Nogen, som har oplevet lignende, og hvad bør jeg gøre? Politianmeldese er også på tale, men ønsker at få den første del afklaret først.