Jeg har været udefor at hos bookmakeren Betsafe (Betsafe.com) at de tilbage for 1 år siden havde en supportgaranti på 15 min. (Hvis ikke de svarede din mail indenfor 15 min fik du 100 kr.).
I Februar månede fik jeg først svar på en af deres support mails 4 timer efter og tænkte at nu havde jeg krav på deres garanti. Men, men de svarede ironisk nok hurtigt tilbage på min klagemail om at deres mailsystem var igang med at blive opdateret. Jeg tænkte fair nok for alle systemer skal opdateres i ny og næ.
8 måneder senere prøvede jeg et samme scenarie, hvor jeg igen skrev en mail om at få min garanti. Men til min store overraskelse havde de fortsat problemer med "opdateringen" af deres mail- og kommunikationssystem 8 måneder efter.
Nu er jeg ikke faglig udlært indenfor IT, men jeg ved at en opdatering af ens mailsystem burde tag højst 1-2 måneder især hvis det er et større selskab.
Betsafe reklamere yderligere med deres "supportgaranti" på odds-sektion og et banner der cirkulere på deres frontside. Er der ikke tale om kampagnesvindel, hvis firmaet fortsætter med at skylde skylden på opdatering af mailsystem?
Håber folk melder sig på banen og evt. har andre sager om bookmakers med kampagnesvindel.
I Februar månede fik jeg først svar på en af deres support mails 4 timer efter og tænkte at nu havde jeg krav på deres garanti.
Men, men de svarede ironisk nok hurtigt tilbage på min klagemail om at deres mailsystem var igang med at blive opdateret. Jeg tænkte fair nok for alle systemer skal opdateres i ny og næ.
8 måneder senere prøvede jeg et samme scenarie, hvor jeg igen skrev en mail om at få min garanti. Men til min store overraskelse havde de fortsat problemer med "opdateringen" af deres mail- og kommunikationssystem 8 måneder efter.
Nu er jeg ikke faglig udlært indenfor IT, men jeg ved at en opdatering af ens mailsystem burde tag højst 1-2 måneder især hvis det er et større selskab.
Betsafe reklamere yderligere med deres "supportgaranti" på odds-sektion og et banner der cirkulere på deres frontside. Er der ikke tale om kampagnesvindel, hvis firmaet fortsætter med at skylde skylden på opdatering af mailsystem?
Håber folk melder sig på banen og evt. har andre sager om bookmakers med kampagnesvindel.
J-P