Ny tråd om samme emne.
Min Pokerkonto blev lukket forleden, uden jeg fik besked om grunden.
Derfor skrev jeg i løbet af de næste to dage 6(!) mails til dem, hvor jeg opfordrede dem til at svare.
Men jeg fik intet svar i de to dage.
Jeg prøvede også at ringe til dem, men fik fra dem engelsktalende support at vide, at der ikke var dansk bemanding.
Mine mails til Bet24 blev efterhånden mere og mere vrede, fordi jeg var frustreret over at de ikke en gang gad besvare mine mails.
På dag 3, kom der så endelig et svar fra dem om, at de besvarer alle mails, og at de måtte være blevet fanget i mit spamfilter.
Flabet, synes jeg. Jeg ved jo med sikkerhed, at jeg ikke har modtaget noget svar fra dem, og at de jo ikke havde haft dansk bemanding i de seneste dage.
Nå, men endelig kom der et ordentligt svar.
Kontoen var lukket, fordi de manglede ID-verifikation. De tilbød, at jeg kunne sende digitale billeder til dem af mit pas, en regning og mit VISA.
Så sagt, så gjort.
Desværre, skrev de tilbage, at billederne var for utydelige til at de kunne se, hvad der var på dem.
OINK!
Jeg kunne se det, mine venner kunne se det, men ikke Bet24s personale/samarbejdspartnere.
Da jeg ikke selv var i besiddelse af et digitalkamera havde jeg lånt ét til begivenheden, der efterhånden havde udviklet sig til et marathon i telefonsamtaler og e-mailskrivning med Bet24-support.
Derfor kunne jeg ikke tage nye billeder. Man sagde, at jeg i stedet for skulle FAXE dokumenterne til dem.
Fire sider = 28+19+19+19 = 85 kr.
Da jeg stod i min lokale koisk og havde taget kopier af dokumenter, og ville faxe dem, så meldte deres fax
optaget - igennem en hel time.
Vi prøvede, at faxe til andre numre for at se om det var fax-maskinen, der ikke fungerede.
Dét var det ikke.
Da timen var gået, får jeg en opringning fra Bet24.
"Vi har alligevel godkendt dine digitale fotos," så du skal IKKE faxe det til os.
Okay..Jeg var temmelig træt af situationen, men var ikke længere vred - jeg måtte grine lidt af Bet24s dilletant-agtigte måde, at håndtere denne sag på.
Jeg fik at vide, at man ville yde mig en kompensation på kr. 150,-
Jeg accepterede den, selvom jeg synes det var til grin.
15 e-mails
14 opkald til Bet24 "Kundesupport"
2 dages venten uden svar
2 dages venten uden adgang til min konto.
Spildtid, lavt sat = 5 timer
Timeløn = 30 kr.
Nå, men min konto blev så åbnet.
Det vil sige, da jeg loggede på blev den igen blokeret.
Ny opringning til Bet24, der åbnede den igen.
Samme scenario - kontoen igen blokeret.
Ny opringning til Bet24, der forklarer, at der nu er et teknisk problem med min konto. Det vil i hvert fald tage en dags tid, før den igen bliver åbnet.
10 opringninger
5 e-mails
Okay - jeg beder Bet24-support om at sende mig en status over hvordan det går med at genåbne min konto.
Jeg beder dem sende den status via mail, inden de holder fyraften.
Da klokken er cirka 23.00 har jeg ikke hørt fra dem, og jeg skriver på ny en e-mail, hvori jeg henviser til, at vi havde en aftale om at de skulle skrive til mig, hvordan det gik med at genåbne kontoen.
Næste morgen har jeg endnu ikke fået et svar.
Derfor skriver jeg igen en mail til dem, hvori jeg beder dem om at opgøre min konto og udbetale de penge jeg har på kontoen.
Et par timer efter, kommer der svar fra support om at kontoen er genåbnet.
Og nu virker den ovenikøbet, men jeg tror nu, at jeg finder et mere pålideligt sted at deponere skillingerne.
Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse hos Bet24
Venlig hilsen
Lars
Min Pokerkonto blev lukket forleden, uden jeg fik besked om grunden.
Derfor skrev jeg i løbet af de næste to dage 6(!) mails til dem, hvor jeg opfordrede dem til at svare.
Men jeg fik intet svar i de to dage.
Jeg prøvede også at ringe til dem, men fik fra dem engelsktalende support at vide, at der ikke var dansk bemanding.
Mine mails til Bet24 blev efterhånden mere og mere vrede, fordi jeg var frustreret over at de ikke en gang gad besvare mine mails.
På dag 3, kom der så endelig et svar fra dem om, at de besvarer alle mails, og at de måtte være blevet fanget i mit spamfilter.
Flabet, synes jeg. Jeg ved jo med sikkerhed, at jeg ikke har modtaget noget svar fra dem, og at de jo ikke havde haft dansk bemanding i de seneste dage.
Nå, men endelig kom der et ordentligt svar.
Kontoen var lukket, fordi de manglede ID-verifikation. De tilbød, at jeg kunne sende digitale billeder til dem af mit pas, en regning og mit VISA.
Så sagt, så gjort.
Desværre, skrev de tilbage, at billederne var for utydelige til at de kunne se, hvad der var på dem.
OINK!
Jeg kunne se det, mine venner kunne se det, men ikke Bet24s personale/samarbejdspartnere.
Da jeg ikke selv var i besiddelse af et digitalkamera havde jeg lånt ét til begivenheden, der efterhånden havde udviklet sig til et marathon i telefonsamtaler og e-mailskrivning med Bet24-support.
Derfor kunne jeg ikke tage nye billeder. Man sagde, at jeg i stedet for skulle FAXE dokumenterne til dem.
Fire sider = 28+19+19+19 = 85 kr.
Da jeg stod i min lokale koisk og havde taget kopier af dokumenter, og ville faxe dem, så meldte deres fax
optaget - igennem en hel time.
Vi prøvede, at faxe til andre numre for at se om det var fax-maskinen, der ikke fungerede.
Dét var det ikke.
Da timen var gået, får jeg en opringning fra Bet24.
"Vi har alligevel godkendt dine digitale fotos," så du skal IKKE faxe det til os.
Okay..Jeg var temmelig træt af situationen, men var ikke længere vred - jeg måtte grine lidt af Bet24s dilletant-agtigte måde, at håndtere denne sag på.
Jeg fik at vide, at man ville yde mig en kompensation på kr. 150,-
Jeg accepterede den, selvom jeg synes det var til grin.
15 e-mails
14 opkald til Bet24 "Kundesupport"
2 dages venten uden svar
2 dages venten uden adgang til min konto.
Spildtid, lavt sat = 5 timer
Timeløn = 30 kr.
Nå, men min konto blev så åbnet.
Det vil sige, da jeg loggede på blev den igen blokeret.
Ny opringning til Bet24, der åbnede den igen.
Samme scenario - kontoen igen blokeret.
Ny opringning til Bet24, der forklarer, at der nu er et teknisk problem med min konto. Det vil i hvert fald tage en dags tid, før den igen bliver åbnet.
10 opringninger
5 e-mails
Okay - jeg beder Bet24-support om at sende mig en status over hvordan det går med at genåbne min konto.
Jeg beder dem sende den status via mail, inden de holder fyraften.
Da klokken er cirka 23.00 har jeg ikke hørt fra dem, og jeg skriver på ny en e-mail, hvori jeg henviser til, at vi havde en aftale om at de skulle skrive til mig, hvordan det gik med at genåbne kontoen.
Næste morgen har jeg endnu ikke fået et svar.
Derfor skriver jeg igen en mail til dem, hvori jeg beder dem om at opgøre min konto og udbetale de penge jeg har på kontoen.
Et par timer efter, kommer der svar fra support om at kontoen er genåbnet.
Og nu virker den ovenikøbet, men jeg tror nu, at jeg finder et mere pålideligt sted at deponere skillingerne.
Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse hos Bet24
Venlig hilsen
Lars