18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

hjælp til at forstå Pinnacle's " Completed Authorization Statement"

3 kommentarer
1 Visninger
Hej

Sagen er at jeg har en mange penge stående på min Pinnacle konto. Nogle af dem vil jeg gerne have ud.

Jeg har ikke før prøvet at lave et cashout hos dem, men jeg har uploadet mine kredit info som de kræver:

"Front of your Credit/Debit Card: The front of your credit/debit card does not display the first 6 and the last 4 digits.
Back of your Credit/Debit Card (Please carefully redact only the 3 digit CVV2 or CVC2 Card Security Code in the scan): Part or all of the credit/debit card number was not included. Please carefully redact only the 3 digit CVV2 or CVC2 Card Security Code. "

Men jeg kan altså ikke forstå, hvad jeg gøre med det sidste punkt:

" Completed Authorization Statement:"

Der er et link til et pdf dokument, hvor jeg skal skrive både det ene og det andet, customer details, credit card details, billing constent osv.

Man kan jo ikke skrive det elektronisk i pdf, især ikke når man skal skrive papiret under. Jeg har skrevet til dem, hvilken adresse jeg skal sende dokumentet til, men de afviser at modtage noget per mail eller pr post. Og jeg kan egentlig ikke få dem til at forstå mit spørgsmål, hvorfor jeg således henvender mig til jer...

Kan nogen svare mig, hvad jeg skal gøre med dokumentet?

3 Kommentar

Tilføj kommentar