18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Fejl på bet365 liveodds

5 kommentarer
12 Visninger
Er der nogen som ved om en bookmaker kan annullere et odds de selv har lagt ud?

I nat sad jeg og fulgte et par kampe live, og da jeg er interesseret i at bette på hjørne live blev jeg næsten som et lille barn juleaften en varm sommer nat da jeg så at Bet365 havde sat en live linje på hjørnespark i kampen Chicago fire-Tottenham på over/under 0,5 som minutterne gik steg odds og jeg valgte så at benytte mig af dette super dejlige værdi spil og spillede efter 5min af 1. Halveg at der ville komme over 0,5 hjørne i første halveg til odds 2,75 hvilket der så gjorde. (2) Jeg kunne da jeg har en del penge stående på kontoen have spillet meget stort på dette, men valgte kun at spille ca.1000kr for at se hvad der ville ske?

De udbetalte pengene med det samme at det første hjørne kom, men i min historik står spillet stadig som ikke afgjort.

Nu har de så taget pengene tilbage efter ca. 30min og det er hele beløbet også min indsats! WTF ?

Bør jeg kræve min gevinst eller har de ret til at annullere det og tage pengene tilbage da jeg jo godt ved at det var en fejl og for godt til at være sandt...?

Det skal lige med her at jeg før har oplevet at spille live hvor mit spil ikke fremgik som sat hvor jeg så efterfølgende finder ud af at jeg så pludselig har afgivet det samme væddemål 2 gange og der er der altså ingen kære mor. Jeg tabte dobbelt og i det tilfælde var det langt større beløb!

Med venlig hilsen
Topbets1

5 Kommentar

Tilføj kommentar