Har brug for lidt assistance.
I fredags indbetalte jeg et beløb til Expekts konto i Sydbank. Jeg var tidligere pr. e-mail blevet informeret om at hvis jeg indbetalte direkte på Sydbank-kontoen, ville min spillekonto blive opdateret ca. 2 timer efter.
Senere fredag er beløbet stadig ikke gået ind og jeg kontakter derfor Expekt for at høre nærmere.
Jeg får flg. mail:
---
"Tak fordi du kontaktede os,
Jeg beklager, men vi har netop fået de sidste indbetalinger ind, og din var desværre ikke imellem dem.
Vi gemmer dine informationer så vi kan søge efter den ved førstkommende lejlighed, og kreditere den på din spillekonto."
---
Jeg kontakter igen Expekt og beder dem om at tjekke det igen, da jeg ikke har i sinde at vente til mandag på en opdatering af min konto. Dansk support åbner først mandag igen.
Jeg hører intet fra den danske support og kontakter derfor den engelske support pr. mail.
Så får jeg pludselig svar fra en nordisk medarbejder (på den danske support-mail)
---
"Takk for din hendvendelse.
Jeg har sett du har også sendt mail til vår engelske support på denne saken.
Det vi trenger mer å vite om din innbetaling til oss er følgende;
Navn og kundenummer på innbetalingen:
Eksakt dato da innbetaling ble gjort:
Beløp:
Valuta:
Bankkonto nr:
Bank:
Så snart vi har mottatt dine opplysninger vil vår finans avdeling søke etter din innbetaling, og kreditere pengene til din spillekonto.
Vi beklager om det har oppstått noen uklarheter."
---
Jeg sender herefter de relevante oplysninger + et billede af bankkvitteringen. Modtager derefter flg. svar fra Expekt.
---
"Jeg vil opplyse deg om at din e-mail er nå sendt til vår finans avdeling.
Om din bank har sent denne til oss før dem stengte, så vil vi kreditere din konto imorgen, siden dem er stengt på kvelden hos oss.
Normalt så tar dette 2-5 bankdager.
Vi kommer til å ta kontakt med deg igjen snarest mulig.
På forhånd takk for din tålmodighet."
---
Jeg hører derefter INTET hele lørdagen og skriver derfor igen til dem lørdag aften, hvor jeg beder dem om at ringe til mig. Uheldigvis laver jeg en tastefejl i mit telefonnummer. Jeg får en mail om at deres engelske afdeling har forsøgt at ringe til mig, men at nummeret ikke virker. Åbenbart kan de ikke engang finde ud af at ringe til mig på nummeret der er oplyst ifm. med min konto.
Idag, søndag, har jeg så siden i morges sendt 3 mail til både den engelske og danske support og jeg hører absolut intet fra Expekt.
Det burde være en formsag for Expekt at tjekke deres Sydbank-konto og opdatere min konto, men jeg kan simpelthen ikke få "hul igennem" til dem og få en forklaring.
Kan BetXpert hjælpe med at få kontakt? Det virker som om de bare har syltet sagen.
I fredags indbetalte jeg et beløb til Expekts konto i Sydbank. Jeg var tidligere pr. e-mail blevet informeret om at hvis jeg indbetalte direkte på Sydbank-kontoen, ville min spillekonto blive opdateret ca. 2 timer efter.
Senere fredag er beløbet stadig ikke gået ind og jeg kontakter derfor Expekt for at høre nærmere.
Jeg får flg. mail:
---
"Tak fordi du kontaktede os,
Jeg beklager, men vi har netop fået de sidste indbetalinger ind, og din var desværre ikke imellem dem.
Vi gemmer dine informationer så vi kan søge efter den ved førstkommende lejlighed, og kreditere den på din spillekonto."
---
Jeg kontakter igen Expekt og beder dem om at tjekke det igen, da jeg ikke har i sinde at vente til mandag på en opdatering af min konto. Dansk support åbner først mandag igen.
Jeg hører intet fra den danske support og kontakter derfor den engelske support pr. mail.
Så får jeg pludselig svar fra en nordisk medarbejder (på den danske support-mail)
---
"Takk for din hendvendelse.
Jeg har sett du har også sendt mail til vår engelske support på denne saken.
Det vi trenger mer å vite om din innbetaling til oss er følgende;
Navn og kundenummer på innbetalingen:
Eksakt dato da innbetaling ble gjort:
Beløp:
Valuta:
Bankkonto nr:
Bank:
Så snart vi har mottatt dine opplysninger vil vår finans avdeling søke etter din innbetaling, og kreditere pengene til din spillekonto.
Vi beklager om det har oppstått noen uklarheter."
---
Jeg sender herefter de relevante oplysninger + et billede af bankkvitteringen. Modtager derefter flg. svar fra Expekt.
---
"Jeg vil opplyse deg om at din e-mail er nå sendt til vår finans avdeling.
Om din bank har sent denne til oss før dem stengte, så vil vi kreditere din konto imorgen, siden dem er stengt på kvelden hos oss.
Normalt så tar dette 2-5 bankdager.
Vi kommer til å ta kontakt med deg igjen snarest mulig.
På forhånd takk for din tålmodighet."
---
Jeg hører derefter INTET hele lørdagen og skriver derfor igen til dem lørdag aften, hvor jeg beder dem om at ringe til mig. Uheldigvis laver jeg en tastefejl i mit telefonnummer. Jeg får en mail om at deres engelske afdeling har forsøgt at ringe til mig, men at nummeret ikke virker. Åbenbart kan de ikke engang finde ud af at ringe til mig på nummeret der er oplyst ifm. med min konto.
Idag, søndag, har jeg så siden i morges sendt 3 mail til både den engelske og danske support og jeg hører absolut intet fra Expekt.
Det burde være en formsag for Expekt at tjekke deres Sydbank-konto og opdatere min konto, men jeg kan simpelthen ikke få "hul igennem" til dem og få en forklaring.
Kan BetXpert hjælpe med at få kontakt? Det virker som om de bare har syltet sagen.