18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Er det rimeligt?

6 kommentarer
1 Visninger
Jeg har brug for lidt input. Jeg har spillet en tenniskamp hos Scandic og får accepteret væddemålet - fint nok.

Jeg modtager så senere (omkring middagstid d. 18 januar - kampen blev spillet d. 19 januar, kender ikke det præcise tidspunkt) en mail med overskriften:

Cancelled: Barbora Zahlavova Strycova - Regina Kulikova og i mailen står der:

We unfortunately had to cancel the "Barbora Zahlavova Strycova - Regina Kulikova" event.

Regards,
Team Scandic

Jeg går så nogle dage senere ind på min konto og ser at der mangler et beløb der svarer til min indsats på dette væddemål. Jeg kan så se at de har opdateret mit væddemål som tabt. Det bliver jeg noget overrasket over og skriver selvfølgelig til dem for at sikre mig at det er en fejl at væddemålet er opdateret som tabt og ikke annuleret og at jeg derfor forventer at få mit indskud tilbage.

Jeg får så at vide at de ved en fejltagelse har sendt mig denne mail og at væddemålet gælder selvom de har skrevet at de har annuleret det.

Jeg ved godt alle laver fejl, men synes det er urimeligt at det skal gå ud over kunden og det føler jeg at det gør i dette tilfælde. For mig burde Scandic være store nok til at sluge den selv når de laver en fejl som denne.

Er det mig der er vildt urimelig når jeg mener at de bør kunne holdes op på hvad de har skrevet i den mail?

6 Kommentar

Tilføj kommentar