18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dødtløb Bet365

2 kommentarer
5 Visninger
Hej,

jeg har inden EM gik igang spillet lidt på de endelige udfald af EM slutrunden, bl.a. spillede jeg ved Bet365 på Fanando Torres, som EM topscorer til odds 19.

Spillet er ved Bet365 sat til vundet med 1/5, da der som bekendt var i alt 5 EM topscorer. Dette er efter min mening helt reelt og jeg var klar over gevinsten ville blive minimeret ved det samme antal topscorer.

Jeg var dog også så forudseende (ironi), at spille på Spanien som EM vinder og samtidig Torres som topscorer til odds 29. Altså en form for specialspil, som Bet365 tilbød.

I dette tilfælde har jeg ligeledes fået 1/5 af gevinsten udbetalt. Her er jeg dog mere skeptisk og syntes umiddelbart det er forkert at man i en "combi", som denne ikke sætter resultat af Spainen, som EM vinder til fuldgevinst og derefter en 1/5 af gevinsten på netop Torres.

Jeg ved det er svært med disse special spil, men er det reelt nok at Bet365 ikke laver denne opdeling? Jeg har umiddelbart ikke kunne finde noget i reglementet om netop denne situation.

2 Kommentar

Tilføj kommentar