I bliver simpelthen lige nødt til at få denne e-mail udveksling jeg har haft med Bwin:
-----
Min mail til Bwin sendt i går:
Jævnfør nedenstående e-mail fra Bwin (fra d. 25. maj 2007), hvor I skriver:
"Hvis du skriver til os igen om tre måneder fra dags dato undersøger vi gerne til den tid om det er muligt at øge din spillegrænse til den tid."
Der nu gået 5 måneder siden jeg sidst skrev med Bwin, så jeg skal hermed høre, om jeg kan få hævet min spillegrænse hos Bwin?
Med venlig hilsen
xxx xxx
Brugernavn: xxx
Customer Service skrev:
> Hej xxx,
>
> Tak for din mail.
>
> Vi må desværre bekræfte, at din spillegrænse i øjeblikket er 10 DKK per spil. Vi beklager eventuel ulejilghed dette måtte medføre, men kan desværre ikke øge grænsen yderligere før tidligst om tre måneder. Hvis du skriver til os igen om tre måneder fra dags dato undersøger vi gerne til den tid om det er muligt at øge din spillegrænse til den tid.
>
> Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
>
> Med venlig hilsen
>
> Dit bwin Support Team
----mail slut-----
Jeg modtager i dag følgende svar:
Hej xxx,
Mange tak for din email.
Din spillekonto og dit spillemønster er blevet observeret af vor bookmakere, som i den forbindelse har besluttet at begrænse dine indsatser til 1000.00 DKK pr. spil, idet dette er den grænse som vurderet at være hensigtsmæssig i denne sammenhæng.
Alle konti bliver regelmæssigt kontrolleret, og vi forbeholder os jvf. regler ret til at begrænse indsatserne yderligere end de som er beskrevet i pkt. 3 i vore regler omkring gevinstberegning uden at angive årsag hertil.
Såfremt det på et senere tidspunkt er forhold som taler herfor vil en ny og højere limit evt. blive givet.
Vi beklager at vi på nuværende tidspunkt ikke kan imødekomme dit ønske.
Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
Med venlig hilsen
Dit bwin Support Team
-----
Hvotil jeg nu lige har svaret:
Hvornår ændrer i så spillegrænsen til de 1000 kr.?
Mvh.
xxx xxx
Brugernavn: xxx
-----
Fortsættelse følger når de næste gang kommer med et svar på et spørgsmål, som de med garanti heller ikke har læst.
Hvornår tager BetXpert konsekvensen og fjerner denne "bookmaker" som igen og igen og igen viser sig komplet ligeglade med henvendelser fra deres kunder?
-----
Min mail til Bwin sendt i går:
Jævnfør nedenstående e-mail fra Bwin (fra d. 25. maj 2007), hvor I skriver:
"Hvis du skriver til os igen om tre måneder fra dags dato undersøger vi gerne til den tid om det er muligt at øge din spillegrænse til den tid."
Der nu gået 5 måneder siden jeg sidst skrev med Bwin, så jeg skal hermed høre, om jeg kan få hævet min spillegrænse hos Bwin?
Med venlig hilsen
xxx xxx
Brugernavn: xxx
Customer Service skrev:
> Hej xxx,
>
> Tak for din mail.
>
> Vi må desværre bekræfte, at din spillegrænse i øjeblikket er 10 DKK per spil. Vi beklager eventuel ulejilghed dette måtte medføre, men kan desværre ikke øge grænsen yderligere før tidligst om tre måneder. Hvis du skriver til os igen om tre måneder fra dags dato undersøger vi gerne til den tid om det er muligt at øge din spillegrænse til den tid.
>
> Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
>
> Med venlig hilsen
>
> Dit bwin Support Team
----mail slut-----
Jeg modtager i dag følgende svar:
Hej xxx,
Mange tak for din email.
Din spillekonto og dit spillemønster er blevet observeret af vor bookmakere, som i den forbindelse har besluttet at begrænse dine indsatser til 1000.00 DKK pr. spil, idet dette er den grænse som vurderet at være hensigtsmæssig i denne sammenhæng.
Alle konti bliver regelmæssigt kontrolleret, og vi forbeholder os jvf. regler ret til at begrænse indsatserne yderligere end de som er beskrevet i pkt. 3 i vore regler omkring gevinstberegning uden at angive årsag hertil.
Såfremt det på et senere tidspunkt er forhold som taler herfor vil en ny og højere limit evt. blive givet.
Vi beklager at vi på nuværende tidspunkt ikke kan imødekomme dit ønske.
Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
Med venlig hilsen
Dit bwin Support Team
-----
Hvotil jeg nu lige har svaret:
Hvornår ændrer i så spillegrænsen til de 1000 kr.?
Mvh.
xxx xxx
Brugernavn: xxx
-----
Fortsættelse følger når de næste gang kommer med et svar på et spørgsmål, som de med garanti heller ikke har læst.
Hvornår tager BetXpert konsekvensen og fjerner denne "bookmaker" som igen og igen og igen viser sig komplet ligeglade med henvendelser fra deres kunder?