18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dårlig kundeservice, mangel på konduite (NordicBet, Betsafe, Betsson)?

7 kommentarer
9 Visninger
Grundet fejltryk får jeg et livespil igennem på under 53.5 mål i opgøret mellem FC Midtjylland v Team Tvis i Dameligaen hos NordicBet kort før halvleg - hensigten er således at spille på over 53.5 mål (bl.a. på baggrund af Betxperts analyse - og at der jævnt scores et mål i minuttet).

Jeg er klar over, at fejltryk er dumt, at alle spil placeres på eget ansvar, at spil som udgangspunkt ikke annulleres - at man ved oprettelse selv har accepteret, at bookmakerne stortset kan gøre hvad de vil uden begrundelse.

Jeg synes dog stadig, at det er virkelig dårlig kundeservice ikke at imødekomme mit ønske om at annullere kuponen da;

1. Jeg kontakter NordicBets kundeservice et sekund efter spillet desværre bliver placeret.

2. Linien er den samme som da jeg placerede spillet, 53.5, da jeg indleder dialogen med kundeservice og under hele halvlegspausen - jeg har således pengene hverken dårligere eller bedre inde. Grundet halvlegspausen har oddssætteren endvidere god tid til at kigge på kuponen, hvilken også hurtigt kommer under behandling hos denne, der ganske kort tid efter afviser forespørgselen.

3. NordicBet kan ikke give noget der minder om en begrundelse. Det er dog heller ikke sært, der da ikke findes nogen. Det handler udelukkende om, hvorvidt oddssætteren gider bruge et sekund på at trykke på den knap, der annullerer kuponen eller ej. Havde jeg tabt et masse penge hos NordicBet, var der uden tvivl blevet trykket på knappen.

Mvh

7 Kommentar

Tilføj kommentar