Hej allesammen
Er ny herinde, men håber I kan hjælpe mig lidt :)
Den korte historie (den lange version nedenfor):
Jeg har fået lukket min konto på ComeOn (og fået fjernet alle mine gevinster – konto var på over 8000 kr) fordi jeg ifølge dem ikke blev verificeret indenfor 30 dage. Dette på trods af, at jeg gentagende gange INDEN de 30 dage fik bekræftet via ComeOns chat support, at alt verificering (kørekort, nemID, telefonnummer) var på plads og at konto selvfølgelig IKKE vil blive lukket.
Jeg har efterfølgende skrevet flere gange til ComeOn for at få genåbnet min konto (og få gevinster tilbage), men jeg har intet hørt endnu udover ”at de
kigger på sagen”… Er som om de bliver ved med at ignorere mine forespørgsler.
Andre der har prøvet noget lignende? Og kan redaktionen på BetXpert evt forsøge
at få en kommentar fra ComeOn (som pt reklamerer på denne side)?
/Mikkel Bjørndal
--------------------------------------------------------------------
Den lange historie:
Jeg oprettede mig på den nye danske bookmaker ’ComeOn’ i midten af november
2019.
Generelt fungerede siden fint og jeg havde god held med mine bets – og ud fra et
1000 kr indskud (+ 1000 kr bonus) fik jeg opbygget en konto på lidt over 8000
kr.
So far so good… Efter ca. 25 dage efter åbning af konto fik jeg mail om, at min
konto ikke var verificeret med NEM-ID og at den ville blive lukket hvis kontoen
ikke blev verificeret inden for de 30 dage. Efter denne første mail (dvs. i god
tid før 30-dage deadline) tog jeg straks fat i ComeOn’s chat-support, og fik
sikret mig, at alt var ok. Foruden at få bekræftet nem-ID indsendte jeg
derudover billede af kørekort og fik bekræftet mobilnummer.
Selvom jeg fik denne bekræftelse på, at alt var OK og at min konto ikke vil
blive lukket, så blev jeg ved med at modtage (automatiserede) mails fra Comeon
med, at min konto fortsat ikke var verificeret og var få dage fra at blive
lukket. Jeg tog igen fat i ComeOns chat support, som igen bekræftede, at alt var
OK. (screenshot fra support-chat haves).
Men på trods af alt dette, så da ”deadline”-dagen kom, så blev min konto alligevel lukket.
Derudover fik jeg desuden besked på, at genåbning ikke var mulig og alle mine gevinster
var blevet inddraget (undtagen mit oprindelige indskud på 1000 kr)
Det absurde er i denne sammenhæng, at de skriver ”..your account cannot be reopened due to
Denmark’s legislation” (screenshot af support-chat haves). Tænker ikke, at dansk lovgining ville sætte navn til, at en bookmaker gentagende
gange siger, at alt er OK med verificering af ens konto for derefter alligevel at
lukke konto og rippe alle ens gevinster.
Er ny herinde, men håber I kan hjælpe mig lidt :)
Den korte historie (den lange version nedenfor):
Jeg har fået lukket min konto på ComeOn (og fået fjernet alle mine gevinster – konto var på over 8000 kr) fordi jeg ifølge dem ikke blev verificeret indenfor 30 dage. Dette på trods af, at jeg gentagende gange INDEN de 30 dage fik bekræftet via ComeOns chat support, at alt verificering (kørekort, nemID, telefonnummer) var på plads og at konto selvfølgelig IKKE vil blive lukket.
Jeg har efterfølgende skrevet flere gange til ComeOn for at få genåbnet min konto (og få gevinster tilbage), men jeg har intet hørt endnu udover ”at de
kigger på sagen”… Er som om de bliver ved med at ignorere mine forespørgsler.
Andre der har prøvet noget lignende? Og kan redaktionen på BetXpert evt forsøge
at få en kommentar fra ComeOn (som pt reklamerer på denne side)?
/Mikkel Bjørndal
--------------------------------------------------------------------
Den lange historie:
Jeg oprettede mig på den nye danske bookmaker ’ComeOn’ i midten af november
2019.
Generelt fungerede siden fint og jeg havde god held med mine bets – og ud fra et
1000 kr indskud (+ 1000 kr bonus) fik jeg opbygget en konto på lidt over 8000
kr.
So far so good… Efter ca. 25 dage efter åbning af konto fik jeg mail om, at min
konto ikke var verificeret med NEM-ID og at den ville blive lukket hvis kontoen
ikke blev verificeret inden for de 30 dage. Efter denne første mail (dvs. i god
tid før 30-dage deadline) tog jeg straks fat i ComeOn’s chat-support, og fik
sikret mig, at alt var ok. Foruden at få bekræftet nem-ID indsendte jeg
derudover billede af kørekort og fik bekræftet mobilnummer.
Selvom jeg fik denne bekræftelse på, at alt var OK og at min konto ikke vil
blive lukket, så blev jeg ved med at modtage (automatiserede) mails fra Comeon
med, at min konto fortsat ikke var verificeret og var få dage fra at blive
lukket. Jeg tog igen fat i ComeOns chat support, som igen bekræftede, at alt var
OK. (screenshot fra support-chat haves).
Men på trods af alt dette, så da ”deadline”-dagen kom, så blev min konto alligevel lukket.
Derudover fik jeg desuden besked på, at genåbning ikke var mulig og alle mine gevinster
var blevet inddraget (undtagen mit oprindelige indskud på 1000 kr)
Det absurde er i denne sammenhæng, at de skriver ”..your account cannot be reopened due to
Denmark’s legislation” (screenshot af support-chat haves). Tænker ikke, at dansk lovgining ville sætte navn til, at en bookmaker gentagende
gange siger, at alt er OK med verificering af ens konto for derefter alligevel at
lukke konto og rippe alle ens gevinster.