Jeg oprettet en konti hos Cashpoint.dk og satte 250 kr. ind i håb om at få 500 kr. at spille for, ligesom alle andre bookmakere hvor de frister nye kunder med en 100% bonus.
De har prøvet at få det til at se sådan ud når du læser de fine detaljer som jeg desværre ikke fik gjort står der du skal altså omsætte dine 250kr. på en minimum odds 2.0, 8 GANGE !! før du får dit 100% bonus.
Jeg føler også at betexpert.com har svigtet og har sidestillet med andre 100% bonus bookmakere som Tipico, og hvad de ellers hedder som giver dig 100% bonus så snart du opretter dig selv som kunde og mindst indbetaler 100kr.
I mine øjne burde Betexpert slet ikke reklamere med 100% bonus for Cashpoint.dk og de burde også advarer danske kunder om at de ikke får en besvarelse tilbage fra support i over flere dage.
Jeg har sendt mail til support@cashpoint.dk og de har jo layoutet deres hjemmeside som om de vil svare tilbage med det samme men her efter 4 dage sidder jeg stadig uden svar fra dem.
De har prøvet at få det til at se sådan ud når du læser de fine detaljer
som jeg desværre ikke fik gjort står der du skal altså omsætte dine 250kr. på en minimum odds 2.0, 8 GANGE !! før du får dit 100% bonus.
Jeg føler også at betexpert.com har svigtet og har sidestillet med andre 100% bonus bookmakere som Tipico, og hvad de ellers hedder som giver dig 100% bonus så snart du opretter dig selv som kunde og mindst indbetaler 100kr.
I mine øjne burde Betexpert slet ikke reklamere med 100% bonus for Cashpoint.dk og de burde også advarer danske kunder om at de ikke får en besvarelse tilbage fra support i over flere dage.
Jeg har sendt mail til support@cashpoint.dk
og de har jo layoutet deres hjemmeside som om de vil svare tilbage med det samme men her efter 4 dage sidder jeg stadig uden svar fra dem.