18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cashpoint uretfærdigheder (hjælp?)

4 kommentarer
22 Visninger
Cashpoint har lukket min konto hos dem pga. mine "playing patterns", som de vel har ret til.
De har dog inden de lukkede min konto voided to væddemål på et andet (forkert) grundlag.
De har også fuldstændig lukket for yderligere kontakt til mig, hvilket jeg først fandt ud af efter jeg havde trykket "send" på mit svar til dem, hvorefter der kom en fejlmeddelelse. Jeg får denne fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at sende en besked til dem.

Følgende ville have været mit svar til dem. Det er på engelsk fordi deres support altid svarer på engelsk selv (er det ikke noget med, at man skal have dansk support, når man har dansk licens?)


Citat:
"I can understand it has been locked, though I can't see why.
You have voided a winning bet I had placed before you locked my account though. I have described why in my previous message to you.
You also had no problem taking my xxxx DKK from a losing bet completed after you locked my account.

For the record here is the previous message, since your system won't allow me to respond to your answer (removing the entire message i wrote for you with an error message)

"I made two bets on the tennis match between T. Haas and G. Dimitrov (played on the 16th). You have voided the bets. Your rules say the bets should be voided if the tennis match is a walkover. A walkover in tennis is when one competitor fails to start the match. This was not the case though as they played one set which Dimitrov won before Haas retired." "


Altså har de lukket for to væddemål af ukendte årsager, men sandsynligvis fordi de tæller kampen som en "walkover", hvilket den ikke var.
Hvad kan jeg gøre ved denne, efter min mening, meget uretfærdige behandling som jeg er blevet udsat for?

4 Kommentar

Tilføj kommentar