Hejsa.
Er der kommet nye regler vedrørende lukning af konto?
Jeg oprettede mig hos cashpoint, og gjorde brug af deres bonus.
Jeg fik spillet den op ca til en tredobling og trak pengene ud.
En uges tid senere sætter jeg et beløb ind , som jeg igen tredobler.
Jeg trækker de fleste penge ud og lader et lille beløb stå til videre spil.
Jeg har ikke været kunde i ret mange uger hos dem, da de sender en mail, hvor de skriver at min konto bliver lukket, så jeg skal trække de sidste penge ud nu inden den blevet lukket ned!!
Jeg undres, og skriver til dem at jeg jo netop har oprettet mig, så det må vist være en fejl.
Det svarer de på, at det er det ikke!
Jeg spørger om, hvorfor de vil udelukke ny kunde.
De svarer, at de IKKE skal give begrundelser for udelukkelse af kunder.
Har læst i anden tråd , at de SKAL begrunde udelukkelse.
Er det forkert??
På forhånd tak
Er der kommet nye regler vedrørende lukning af konto?
Jeg oprettede mig hos cashpoint, og gjorde brug af deres bonus.
Jeg fik spillet den op ca til en tredobling og trak pengene ud.
En uges tid senere sætter jeg et beløb ind , som jeg igen tredobler.
Jeg trækker de fleste penge ud og lader et lille beløb stå til videre spil.
Jeg har ikke været kunde i ret mange uger hos dem, da de sender en mail, hvor de skriver at min konto bliver lukket, så jeg skal trække de sidste penge ud nu inden den blevet lukket ned!!
Jeg undres, og skriver til dem at jeg jo netop har oprettet mig, så det må vist være en fejl.
Det svarer de på, at det er det ikke!
Jeg spørger om, hvorfor de vil udelukke ny kunde.
De svarer, at de IKKE skal give begrundelser for udelukkelse af kunder.
Har læst i anden tråd , at de SKAL begrunde udelukkelse.
Er det forkert??
På forhånd tak