18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cashpoint - intet svar fra deres support

10 kommentarer
401 Visninger
Jeg har siden sidste sommer spillet en del hos Cashpoint pga. deres ret fine odds og pæne spilleudbud. I starten af oktober fik jeg dog pludselig en mail om, at de havde spærret min konto, og at jeg skulle kontakte deres support på mail for at få kontoen genåbnet. Det har jeg så forsøgt på både dansk og engelsk de seneste 14 dage, men de svarer ikke. Man kan kun maile til dem, hvilket jo umuliggør et opkald.
Jeg har over 4500 kr. stående på kontoen, så jeg er lidt træt af, at de ikke svarer.
Jeg aner ikke, hvorfor de har spærret min konto. Det sidste bet, inden de spærrede kontoen, tabte jeg endda, så det har ikke noget med en stor gevinst at gøre. Jeg har udelukkende spillet på sejre og mål i fodbold (og en anelse tennis), så det har formentlig heller ikke noget med spil på "underlige" kampe at gøre.
Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal gøre for at få dem i tale. Er der andre, der har haft succes med at komme i kontakt med deres support på den ene eller anden måde?
Mvh
Kristian

10 Kommentar

Tilføj kommentar