18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cashpoint

2 kommentarer
104 Visninger
Jeg har en CashPoint konto, hvor jeg har spillet lidt igennem årene. Ingen problemer.
For en måneds tid siden udløb mit kort, og det forhindrede mig i at udbetale. Jeg kunne ikke umiddelbart se nogen mulighed for at ændre dette via hjemmesiden. Jeg skriver en mail til dem via kontaktformular på siden. De svarer, at jeg skal sende diverse dokumentation og oplysninger om nyt kort. Det sender jeg efter nogle dage. Jeg hører intet derfra. Jeg kontakter dem både via kontaktformular og som svar på den mail, som jeg fik fra dem vedørende videre dokumentation. Hører stadig intet. Jeg prøver endda at oprette på kontaktformular som “klage”, som de bryster sig af at besvare hurtigt og seriøst. Ingen svar.

Igår settler de et kort spil forkert. Jeg kontakter dem igen. Intet svar. Der selvfølglig ikke gået mange timer fra igår - men jeg forventer efterhånden samme fremgangsmåde.

Der er meget lort i den her betting verden, men det her er virkeligt en plat måde at behandle folk på. Ignorerer bare.

CashPoint har ikke mange måder man kan kontakte dem på, så vidt jeg kan se. Nogle der kender til andre kontaktformer?

Om ikke andet endnu en advarsel mod et firma med suspekt kundebetjening. Reelt rent tyveri...

Mvh Bjerregaard

2 Kommentar

Tilføj kommentar