Hej brugere. Jeg har forsøgt at lave en udbetaling hos Bwin for over en uge siden, mere præcist d. 28/10. Da pengene stadig ikke var kommet imorges skrev jeg til Bwin og de svarede igen med:
"
Tak for din mail.
Vi kan bekræfte at din udbetaling fra den 28.10.2009, forlod bwin den 29.10.2009.
Såfremt det kort du har lavet din udbetaling til ikke er i brug mere, og banken ikke kan finde dit nye kort ud fra de gamle oplysninger, er det op til pbs/banken hvordan de behandler sagen vidre.
Det er muligt at sende en udbetaling til et ikke-aktivt kreditkort, men hvis din bank ikke kan finde dit nyt kreditkort ud fra dine gamle kreditkort oplysninger, kan dine penge gå tabt i bank systemet.
Lige så snart dine penge er sendt fra bwin, og krediteret modtaget af pbs, er der ikke noget bwin kan gøre for at få dine penge retur.
Det er helt dit EGET ansvar, at udbetale dine penge til at aktivt kreditkort.
Vi opfordrer dig derfor til at kontakte din bank, for yderlig information om din udbetaling.
Såfrem din bank ikke kan lokalisere din udbetaling hos pbs, kan du kontakte os igen den 30.11.2009 og vi kan da oplyse dig pbs´ transaktionsnummer for din udbetaling.
Desværre kan vi først efterspørge dette transaktionsnummer hos pbs, en måned efter udbetalingen er sendt.
Af sikkerhedsmæssige årsager vælger systemet altid det af de registrerede kort der er blevet benyttet til flest indbetalinger, til udbetaling.
Er kort der er registreret under "udbetaling" ikke i brug længere, skal det selvfølgelig slette fra vores system.
For at vi kan slette dit inaktive kortnummer fra systemet, skal vi bede dig oplyse de sidste 4 cifre i kortnumret, samt oplyse hvorfor du ønsker at slette kortet.
Det er først muligt at udbetale til dit nye Visa kort når du har lavet en indbetaling fra dette, og gemt dine nye oplysninger i vores system.
Du gemmer dine nye kortoplysninger i vores system ved at markere boksen "Vis kreditkortsdetaljer for fremtidige ind- og udbetalinger."
Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
Med venlig hilsen
bwin kundeservice"
Jeg var så inde og kontrollere hvilket kort jeg havde lavet min udbetaling til og så så at dette var et gammelt kort, men jeg havde ikke mulighed for at vælge andre. Som de skriver i mailen ovenfor skal man skrive til dem for at få et gammelt kort slettet, også kan man være heldig at det er ens nuværende kort der herefter kan laves udbetalinger til.
Dette syntes jeg er noget af et smyde trick de bruger.
Jeg sidder og er meget arrig da det virker til at Bwin taget for givet at mine penge er tabt, men hvordan kan de argumentere med at pengene bare forsvinder. Det hopper jeg ikke på og har skrevet en mail til dem om dette. Jeg ville høre om nogle af jer har oplevet noget lignende eller om Jens eller andre kan hjælpe mig i denne sag?
Håber i kan hjælpe.
Tvang
"
Tak for din mail.
Vi kan bekræfte at din udbetaling fra den 28.10.2009, forlod bwin den 29.10.2009.
Såfremt det kort du har lavet din udbetaling til ikke er i brug mere, og banken ikke kan finde dit nye kort ud fra de gamle oplysninger, er det op til pbs/banken hvordan de behandler sagen vidre.
Det er muligt at sende en udbetaling til et ikke-aktivt kreditkort, men hvis din bank ikke kan finde dit nyt kreditkort ud fra dine gamle kreditkort oplysninger, kan dine penge gå tabt i bank systemet.
Lige så snart dine penge er sendt fra bwin, og krediteret modtaget af pbs, er der ikke noget bwin kan gøre for at få dine penge retur.
Det er helt dit EGET ansvar, at udbetale dine penge til at aktivt kreditkort.
Vi opfordrer dig derfor til at kontakte din bank, for yderlig information om din udbetaling.
Såfrem din bank ikke kan lokalisere din udbetaling hos pbs, kan du kontakte os igen den 30.11.2009 og vi kan da oplyse dig pbs´ transaktionsnummer for din udbetaling.
Desværre kan vi først efterspørge dette transaktionsnummer hos pbs, en måned efter udbetalingen er sendt.
Af sikkerhedsmæssige årsager vælger systemet altid det af de registrerede kort der er blevet benyttet til flest indbetalinger, til udbetaling.
Er kort der er registreret under "udbetaling" ikke i brug længere, skal det selvfølgelig slette fra vores system.
For at vi kan slette dit inaktive kortnummer fra systemet, skal vi bede dig oplyse de sidste 4 cifre i kortnumret, samt oplyse hvorfor du ønsker at slette kortet.
Det er først muligt at udbetale til dit nye Visa kort når du har lavet en indbetaling fra dette, og gemt dine nye oplysninger i vores system.
Du gemmer dine nye kortoplysninger i vores system ved at markere boksen "Vis kreditkortsdetaljer for fremtidige ind- og udbetalinger."
Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
Med venlig hilsen
bwin kundeservice"
Jeg var så inde og kontrollere hvilket kort jeg havde lavet min udbetaling til og så så at dette var et gammelt kort, men jeg havde ikke mulighed for at vælge andre. Som de skriver i mailen ovenfor skal man skrive til dem for at få et gammelt kort slettet, også kan man være heldig at det er ens nuværende kort der herefter kan laves udbetalinger til.
Dette syntes jeg er noget af et smyde trick de bruger.
Jeg sidder og er meget arrig da det virker til at Bwin taget for givet at mine penge er tabt, men hvordan kan de argumentere med at pengene bare forsvinder. Det hopper jeg ikke på og har skrevet en mail til dem om dette. Jeg ville høre om nogle af jer har oplevet noget lignende eller om Jens eller andre kan hjælpe mig i denne sag?
Håber i kan hjælpe.
Tvang