18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BWIN:udbetaling.....

1 kommentar
36 Visninger
Hejsa.....håber i har nogle gode råd eller løsninger på mit lille problem.....

Jeg lavede d. 21/8-09 en udbetaling fra Bwin på omkring 740kr.

Et par dage senere(24/8) laver jeg en udbetaling på 5400.

Og endelig lavede jeg d. 30/8-09 en udbetaling på Moneybookers på 500 kr.

Da jeg lavede den sidste udbetaling, via Moneybookers, begyndte jeg at undre mig over hvornår jeg ville modtage de første penge. Jeg havde den 24/8 og den 26/8 modtaget mail fra Bwin Financiel Support modtaget information om at pengene var blevet sendt fra Bwin, så jeg var efterhånden utålmodig.

Den 31/8 rettede jeg henvendelse til Bwin via deres kontaktformular på deres hjemmeside. Og jeg fik svar 1/9 om formiddagen.

Svaret var at pengene var blevet afsendt d. 24/8 og den 26/8 fra Bwin og modtaget af PBS den 25/8 og den 27/8 og at jeg havde bestilt udbetalingen til dette kort: 4XXXXXXXXX3012 med udløbsdato XX/12.

Chokeret læser jeg mailen, idet jeg normalt benytter et mastercard til mine indbetalinger, og derefter udbetaler penge via bankoverførsel og via moneybookers....Og det drejer sig jo om ca. 6000, mange penge på SU

Jeg har dog tidligere haft et visa-electron, og kontakter derfor min tidligere bank om jeg har haft et kort med et kortnr. der ender på 3012....Det har jeg ikke....

Den 1/9 om aftenen sender jeg en mail til bwin om at jeg aldrig har haft det pågældende kort med kortnr. 3012, at jeg ikke har et visakort tilknyttet kontoen da mit tidligere visa kort sidst var brugt d. 28/2, at min kort udløb 06/09 og at jeg havde skiftet bank i mellemtiden.

Jeg spørger ind til det kort de har sat pengene ind på, hvornår det var registreret, hvilket navn havde den der havde registret det skrevet som ejer af kortet, om de kender resten af kortnummeret, og hvordan fanden man kan tage penge ud fra et kort, som aldrig har været brugt til at sætte penge ind/ tage penge ud fra før, og et kort som jeg aldrig har ejet.

Denne mail har jeg ikke fået svar på.

Da jeg kom hjem fra uni dagen efter(2/9), havde jeg stadigvæk ikke hørt fra BWIN, og jeg sendte derfor endnu en to mails for at være sikker på at de kom frem til deres kundeservice på mailadressen support.da@bwin.com, som var den mailadresse som jeg havde fået svar på min første forespørgsel fra(d.31/8). Ordlyden var som i den fra forrige aften. Yderligere spurgte jeg om de havde dansk telefonsupport, og at de var velkommen til at kontakte mig på mit tlf.nr.

To timer senere havde jeg ikke hørt fra dem, og benyttede deres kontaktformular på hjemmesiden og igen sende dem en mail. De påstår jo at deres e-mailsupport er åben alle hverdage fra 09-17 og kan ikke forstå hvorfor de ikke kontakter mig trods flere emails.

Jeg spørger igen, hvordan man kan overflytte penge til et kort som jeg aldrig har ejet. Hvis der er et kort registeret hvilket jeg tvivler på, idet jeg skal registere et nyt kort hvis jeg forsøger at benytte muligheden for visa-indbetalinger, at jeg i det tilfælde er blevet hacket/snydt og spørger hvad de vil gøre ved det.

Yderligere er jeg 100 procent sikker på at jeg enten havde benyttet bankoverførsel eller overførsel til moneybookers, ved de to udbetalinger.

Sikke en lang smørre, men somsagt drejer det sig om ca. 6000......

Jeg har ikke hørt fra BWIN siden tirsdag morgen, og ved ikke hvad jeg skal gøre....

Gode råd modtages gerne....

Jeppe

1 Kommentar

Tilføj kommentar