Den 16 november satte jeg et spil på, hvem der var morderen i Forbrydelsen III. Havde ikke benyttet Betson i nogle år, og kunne derfor ikke lige finde min oversigt over igangværende væddemål. Sendte derfor en mail til deres support (jeg fik forøvrigt et brugbart svar herinde fra, efter måske 5 min). Jeg har idag, næsten en måned efter, fået følgende svar:
"Hej Henrik
Tak for din henvendelse.
Dit reference nummer for denne henvendelse er 121211-XXXXX.
Skulle du have yderligere information i denne sag, svar da tilbage på denne email i stedet for at sende en ny. Vi vil kontakte dig så snart vi har nyt i sagen.
"Hej Henrik
Tak for din henvendelse.
Dit reference nummer for denne henvendelse er 121211-XXXXX.
Skulle du have yderligere information i denne sag, svar da tilbage på denne email i stedet for at sende en ny.
Vi vil kontakte dig så snart vi har nyt i sagen.
Med venlig hilsen,
Betsson.dk kundeservice"
Mit spørgsmål var:
"Hej, hvor kan jeg se mine igangværende spil?"
Det er da både underholdende og trist på samme tid. Venter spændt på hvornår de får gravet svaret frem.
Venligst
T