Ville bare rose dem lidt efter denne historie... Jeg satte lidt penge på Nazanova som best of five, jeg bliver i tvivl om der menes top 5 eller om det kunne været noget andet, derfor skriver jeg en mail og spørger ad. De skriver ikke tilbage lige med det samme altså ikke inden for 15 min. Efter løbet, hvor Nazanova ender håbløst langt nede, skriver jeg igen til dem og får dette svar:
Hei Sebastian.
Group of five betyr best I gruppa.
Top of 5 er top 1 I konkurransen.
Beklager at du ikke fikk svar tidligere.
Jeg skal kreditere deg med 100 kroner som plaster på såret.
Ha en fin dag
Men ikke nok med det, jeg får også de penge tilbage som jeg havde spillet på Nazanova, selvom de egentlig var tabt i første omgang, tror jeg nok...
Men alt andet lige så synes jeg det er kanon kundeservice...
Hei Sebastian.
Group of five betyr best I gruppa.
Top of 5 er top 1 I konkurransen.
Beklager at du ikke fikk svar tidligere.
Jeg skal kreditere deg med 100 kroner som plaster på såret.
Ha en fin dag
Men ikke nok med det, jeg får også de penge tilbage som jeg havde spillet på Nazanova, selvom de egentlig var tabt i første omgang, tror jeg nok...
Men alt andet lige så synes jeg det er kanon kundeservice...