Det hele starter med at jeg sender dem en mail fordi jeg har sat 250kr til udbetaling som de ikke vil udbetale, jeg spørger hvorfor og får ingen mail igen inden de 15min så jeg tjekker lige min mail hvornår jeg sendte den og til hvilken adresse. Det var så til den forkerte fordi jeg bare havde sagt besvar til deres mail som jeg fik, men jeg sender den så igen til det rigtige sted og høre ikke noget. Så sender jeg den igen og gør dem samtidig opmærksom på at der er gået over 15min. Efter 26min høre jeg fra dem, hvor han skriver (kopi fra Betsafe mail) Hej Henning Du sände mail till oss 17.03 och jag svarade dig 17.11, så med andra ord är du inte berättigad någon support garanti Ha en fortsatt trevlig kväll. Jeg skriver så (kopi fra min mail) Hej! For det første er mit navn ikke henning men Henrik. Jeg har ikke modtaget nogen som helst mail fra dig, før denne her som jeg svare på. Den er modtaget kl 17.28. For det andet så svarer du heller ikke på mit spørgsmål som jeg sendte til jer ang. Udbetaling. Jeg har ikke fået nogen mail fra jer, så jeg har krav på mine garanti penge. Så skriver han. (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik,Ursäkta att jag skrev fel namn, som jag kan se har du tagit ut 250 kr från ditt spelkonto, och de 250 kr som är kvar måste du omsätta tre ggr innan du kan ta ut dem. Angående mailet måste du kanske rensa din mailbox, för vi ser alla mail vi skickar iväg. 17.11 svarade jag dig. Ha en fortsatt trevlig kväll.Så skriver jeg (Kopi fra min mail) Hej! Jeg har ikke fået den mail jeg 100% sikkert. Mht. Min udbetaling så stod der jo 500 kr efter jeg havde fået jeres bonus penge, så mine 250kr + jeres 250kr bonus penge giver 500kr. Så trækker jeg 250kr ud og der står 250kr som jeg spiller for, jeg kan jo ikke se nogen steder om der er mine 250kr eller jeres 250kr som jeg vil udbetale, så den må jo være god nok. Så skriver han (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik, Här kommer ett utklipp av det jag sände 17:11 till dig: Hej Henning,De 250 kr du har fått i bonus måste du omsätta tre ggr innan du kan ta ut dem. Är det något mer du undrar över så är det bara höra av sig. Ha en fortsatt trevlig kväll. Så skriver jeg (Kopi fra min mail) Ja det kan du jo godt skrive men jeg har altså ikke fået den. Men det svar du giver besvare jo ikke mit spørgsmål. JEG UDBETALTE 250KR EFTER DET STÅR DER 250KR SÅ KAN DET JO IKKE VÆRE MINE BONUS PENGE SOM JEG HAR UDBETALT SÅ DERFOR MENER JEG GODT AT JEG KAN FÅ MINE 250KR UDBETALT. Jeg holder også stadigvæk fast på at jeg skal have mine Support garanti penge. Jeg kan jo bevise at jeg ikke har fået nogen mail hilsen Henrik. Så skriver han (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik,Jag har kollat på ditt konto, och ser att du fått din bonus på 250 kr. Samtidigt har du tagit ut 250 kr idag, så med andra ord är det din bonus som är kvar på ditt spelkonto och ska du få ut dem måste du omsätta dem 3 ggr. Angående supportgarantin kan du kolla din mail via spam filtret att den ligger där, kl. 17.11Ha en fortsatt trevlig kväll. Det er så den sidste mail fra ham. Jeg har ikke sendt flere fordi har siger jo det modsatte og jeg ved ikke mht. udbetalingen om man kan gøre det. Jeg har i hvert fald gjort det hos andre Bookmakere. Mht. de 15 min som han påstår der ikke er gået, kunne jeg godt tænke mig og høre hvad man kan gøre ved det. Det er jo ikke så meget de 100 kr men det er princippet i at de selv skriver, at de lægger vægt på god service og alt det der, og så ikke vil inrømme deres fejl.
du inte berättigad någon support garanti Ha en fortsatt trevlig kväll.
Jeg skriver så (kopi fra min mail) Hej! For det første er mit navn ikke henning men Henrik. Jeg har ikke modtaget nogen som helst mail fra dig, før denne her som jeg svare på. Den er modtaget kl 17.28. For det andet så svarer du heller ikke på mit spørgsmål som jeg sendte til jer ang. Udbetaling. Jeg har ikke fået nogen mail fra jer, så jeg har krav på mine garanti penge. Så skriver han. (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik,Ursäkta att jag skrev fel namn, som jag kan se har du tagit ut 250 kr från
ditt spelkonto, och de 250 kr som är kvar måste du omsätta tre ggr innan du
kan ta ut dem. Angående mailet måste du kanske rensa din mailbox, för vi ser
alla mail vi skickar iväg. 17.11 svarade jag dig.
Ha en fortsatt trevlig kväll.Så skriver jeg (Kopi fra min mail) Hej! Jeg har ikke fået den mail jeg 100% sikkert. Mht. Min udbetaling så stod der jo 500 kr efter jeg havde fået jeres bonus penge, så mine 250kr + jeres 250kr bonus penge giver 500kr. Så trækker jeg 250kr ud og der står 250kr som jeg spiller for, jeg kan jo ikke se nogen steder om der er mine 250kr eller jeres 250kr som jeg vil udbetale, så den må jo være god nok. Så skriver han (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik,
Här kommer ett utklipp av det jag sände 17:11 till dig:
Hej Henning,De 250 kr du har fått i bonus måste du omsätta tre ggr innan du kan ta ut
dem. Är det något mer du undrar över så är det bara höra av sig. Ha en fortsatt trevlig kväll. Så skriver jeg (Kopi fra min mail) Ja det kan du jo godt skrive men jeg har altså ikke fået den. Men det svar du giver besvare jo ikke mit spørgsmål. JEG UDBETALTE 250KR EFTER DET STÅR DER 250KR SÅ KAN DET JO IKKE VÆRE MINE BONUS PENGE SOM JEG HAR UDBETALT SÅ DERFOR MENER JEG GODT AT JEG KAN FÅ MINE 250KR UDBETALT. Jeg holder også stadigvæk fast på at jeg skal have mine Support garanti penge. Jeg kan jo bevise at jeg ikke har fået nogen mail hilsen Henrik. Så skriver han (Kopi fra Betsafe mail) Hej Henrik,Jag har kollat på ditt konto, och ser att du fått din bonus på 250 kr.
Samtidigt har du tagit ut 250 kr idag, så med andra ord är det din bonus som
är kvar på ditt spelkonto och ska du få ut dem måste du omsätta dem 3 ggr.
Angående supportgarantin kan du kolla din mail via spam filtret att den
ligger där, kl. 17.11Ha en fortsatt trevlig kväll. Det er så den sidste mail fra ham. Jeg har ikke sendt flere fordi har siger jo det modsatte og jeg ved ikke mht. udbetalingen om man kan gøre det. Jeg har i hvert fald gjort det hos andre Bookmakere. Mht. de 15 min som han påstår der ikke er gået, kunne jeg godt tænke mig og høre hvad man kan gøre ved det. Det er jo ikke så meget de 100 kr men det er princippet i at de selv skriver, at de lægger vægt på god service og alt det der, og så ikke vil inrømme deres fejl.