18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Betfair

2 kommentarer
2 Visninger
I det her forum, som det sig hør og bør, oprettes der tit tråde med indlæg, der på den ene eller den anden facon omhandler den negative side ved dette og hint selskab, man nu er kunde hos. Men i forbindelse med en tråd, omhandlende API, så blev jeg alligevel mindet om at det kunne være på sin plads med dette:

Et indlæg der emmer af positivisme...Jeg har i disse dage været kunde hos Betfair i 10 år, og i disse 10 år har jeg oplevet BF begå siger og skriver én fejl; nemlig én udbetaling til mig, som de foretog dobbelt. Da det korrekt blev korrigeret blev jeg kompenseret med 500 eller 1000 kr., så vidt jeg husker.

Nedetiden hos BF er yderst, yderst begrænset, hvilket den selvfølgelig også bør være hos et selskab af den type, men alligevel. Service har været i top hos dansk/svensk talende personale de, meget få, gange jeg har haft behov for at få dem i tale. Odds er som oftest konkurrencedygtige (omend det ville være fantastisk at få mere gang i Asian Handicap delen...), og skønt det er meget nemt at harcellere over det næsten-monopol BF har, over Premium Charge og kommision og hvad ved jeg, så må jeg sige, at jeg er en yderst tilfreds kunde, der håber at det fortsætter sådan. Og for sådan en halvvejs mavesur gammel stodder som mig at skrive sådan noget kræver det alligevel noget....

2 Kommentar

Tilføj kommentar