"
Forstår dine frustrationer, og vi arbejder på at finde en løsning på problemet.
Vi har dog haft en åben linje med Trustly, der fortæller os at du har mødt deres indbetalingsgrænse, og derfor ikke kan gennemføre indbetalinger med dem lige nu.
Sådan som Trustly arbejder, så "ligger de ud" for dig, så din betaling bliver behandlet med det samme. Da de dog ikke har modtaget pengene fra tidligere transaktioner, kan de ikke tillade flere betalinger for nu.
Håber dette giver mening.
Tak for din forståelse og rigtig god aften!
Kontakt os endeligt igen, hvis du har mere.
Vores Live Chat er åben alle dage fra 9 - 24.
Venligst hilsen - Team Betano
Jeg har i lang tid kæmpet med Betano om en indbetaling, som de ikke indsætter på enten spille konto, eller sender retur til bankkonto.
Jeg er blevet kørt rundt i ringen af Betano, og denne mail, er bare en i rækken, der har været opkald, og der er blevet lovet alt, som ikke overholdes, og denne overstående mail, er en ny version.
Jeg bed særlig mærke i at i denne mail, så mener de at jeg har skylden for at pengene er væk, da jeg har mødt en indbetalingsgrænse ved Trustly, noget som min bank ikke siger findes, men jeg tog mig den frihed at indsætte et beløb ved Leo Vegas via Trustly, og Nordicbet via Trustly efter at denne mail var dukket op, men hov, de penge gik ind med det samme, og her var der pludselig ikke en indbetalingsgrænse fra Trustly......
Så endnuen løgn i rækken fra Betano.
Jeg har kontaktet bank, samt advokat, og banken har selv kontaktet Trustly, og fakta er, at Trustly ikke lægger ud for nogen, og når du bruger Trustly, kan denne service kun bruges, hvis du har pengene på din konto, og de trækkes, sammen med straks gebyr fra konto med det samme. Banken fremviser kontakten med Trustly, som beviser at Betano har pengene.
Jeg er blevet rådet af banken at politianmelde Betano for svindel, og jeg har fået advokat til at samle det hele, og sende afsted,
Når den er afsendt tirsdag, så sendes den til pressen, og så håber jeg at der nogle der tager den op.
Forstår dine frustrationer, og vi arbejder på at finde en løsning på problemet.
Vi har dog haft en åben linje med Trustly, der fortæller os at du har mødt deres indbetalingsgrænse, og derfor ikke kan gennemføre indbetalinger med dem lige nu.
Sådan som Trustly arbejder, så "ligger de ud" for dig, så din betaling bliver behandlet med det samme. Da de dog ikke har modtaget pengene fra tidligere transaktioner, kan de ikke tillade flere betalinger for nu.
Håber dette giver mening.
Tak for din forståelse og rigtig god aften!
Kontakt os endeligt igen, hvis du har mere.
Vores Live Chat er åben alle dage fra 9 - 24.
Venligst hilsen - Team Betano
Jeg har i lang tid kæmpet med Betano om en indbetaling, som de ikke indsætter på enten spille konto, eller sender retur til bankkonto.
Jeg er blevet kørt rundt i ringen af Betano, og denne mail, er bare en i rækken, der har været opkald, og der er blevet lovet alt, som ikke overholdes, og denne overstående mail, er en ny version.
Jeg bed særlig mærke i at i denne mail, så mener de at jeg har skylden for at pengene er væk, da jeg har mødt en indbetalingsgrænse ved Trustly, noget som min bank ikke siger findes, men jeg tog mig den frihed at indsætte et beløb ved Leo Vegas via Trustly, og Nordicbet via Trustly efter at denne mail var dukket op, men hov, de penge gik ind med det samme, og her var der pludselig ikke en indbetalingsgrænse fra Trustly......
Så endnuen løgn i rækken fra Betano.
Jeg har kontaktet bank, samt advokat, og banken har selv kontaktet Trustly, og fakta er, at Trustly ikke lægger ud for nogen, og når du bruger Trustly, kan denne service kun bruges, hvis du har pengene på din konto, og de trækkes, sammen med straks gebyr fra konto med det samme. Banken fremviser kontakten med Trustly, som beviser at Betano har pengene.
Jeg er blevet rådet af banken at politianmelde Betano for svindel, og jeg har fået advokat til at samle det hele, og sende afsted,
Når den er afsendt tirsdag, så sendes den til pressen, og så håber jeg at der nogle der tager den op.