18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

betandwin snød mig for 5200kr!!!

jeg har aldrig oplevet magen til dårlig service, og snyd, som jeg gjorde med betandwin i denne weekend. jeg havde satset 200kr på en rugby kamp som jeg så fulgte live på nettet. mit bet var på at udeholdet scorede den første try, og oddset var 26. jeg ved ikke ret meget om rugby, men sad spændt og fulgte kampen. første scoring var en penalty til hjemmeholdet, men første try var scoret af udeholdet, altså vandt jeg. En halv time senere bliver mit bet da også grønt på min konto, hvilket betyder rigtigt bet. Så går der 3 dage og jeg ser stadig ikke min gevinst gå ind på min konto. Derfor klager jeg til firmaet, som efter lang tid svarer tilbage at jeg får mit indskud igen, pga at de havde lavet en tastefejl!! Den forstår jeg ikke, for det første, hvorfor er de 3 dage om at finde ud af at de har lavet en tastefejl, og for det andet, for en måned siden satsede jeg 100kr på at udeholdet,også i en rugby kamp ville score først, dengang til odds 21, dengang var det også rigtigt, men til forskel fik jeg dengang udbetalt nin gevinst. Så jeg siger bare drop det lorte firma, de er nogle snydere. hilsen Thomas

29 Kommentar

Tilføj kommentar