18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 udbetaling

5 kommentarer
33 Visninger
Jeg inbetaler 1.000 kr. fra et Mastercard, som ikke er tilknyttet mit pengeinstitut.

Efter et spil - ønsker jeg at udbetale en del af gevinsten (1.000 kr.) til min Neteller konto.

Systemet accepterer først udbetalingen - men et par timer efter modtager jeg denne mail:
----
Hej John

Vedrørende din udbetaling,

Vær venligst opmærksom på, at indbetalinger foretaget med Mastercard skal udbetales via bankoverførsel. Beløbet er derfor ført tilbage til din bet365 konto. Det mindste beløb der kan udbetales via bankoverførsel er 1000Kr.
----

Jeg kan ikke få noget klart svar på, hvorfor Bet365 vælger at foretrække at udbetale til en bankkonto (som ingen tilknytning har til Mastercardet) i stedet for til en Neteller konto, som jeg ønsker.

1) Har nogen et bud på dette?

Det overrasker mig at skulle min saldo komme under 1.000 kr. - så kan jeg tilsyneladende ikke foretage nogen udbetaling!

Jeg har været kunde hos Bet365 i 8-10. Nyligt trukket et større gevinst ud - men det kan vel ikke være årsag til at de gør "knuder".

Normalt er Bet365 da seriøse!

5 Kommentar

Tilføj kommentar