Vil høre om der er nogen der har oplevet et tilsvarende problem - de sidste to uger har jeg ikke kunnet få et spil aktiveret hos Bet365 via pcen- jeg kan sagtens logge ind, men når jeg trykker på et spil på hjemmesiden så kommer det ikke over på kuponen. Jeg kan godt navigere rundt på hjemmesiden. Deres support henviste til at slette cookies mv., men det har ikke hjulpet på problemet. Skal siges at det er en arbejds-pc jeg bruger, men intet problem hos nogen anden bookies. Har faktisk også fået udskiftet min pc mens problemet har stået på af andre årsager, men problemet er der stadig.
Jeg kan godt sætte spil på mobil og tablet, så ikke adgang der er problemet, men nok nærmere noget med pc opsætning. Skal siges jeg har prøvet både i internet explorer og google chrome, og problemet er der begge steder.
Jeg kan godt sætte spil på mobil og tablet, så ikke adgang der er problemet, men nok nærmere noget med pc opsætning. Skal siges jeg har prøvet både i internet explorer og google chrome, og problemet er der begge steder.