18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365: Livebet-problem

4 kommentarer
3 Visninger
Har i lang tid været stor fan af Bet365. Med deres kæmpe udvalg og gode odds, har de længe været blandt mine favorit bookmakers!

Deres opførsel under VM har midlertidigt sat en stopper for min begejstring...

Havde en god portion penge stående derinde da VM startede, så jeg har eksperimenteret lidt med deres specialspil og livespil. Her følger 2 ekspempler på spil som jeg åbenbart ikke får gevinst på:

Sydkorea - Argentina (Over 0.5 hjørnespark i tiden 60:00-69:59): I tiden 69:12 fløjter dommeren for hjørne og peger ud mod hjørneflaget. I tiden 69:47 sparkes hjørnesparket, men til min store overraskelse skriver Bet365 under livebetting at hjørnesparket faldt i det 71´ minut!!!
Skruphamrende forkert, og mit spil sættes som tabt...

Min klage besvares med at de nu har gennemset situationen igen og kan konstatere at hjørnesparket først blev sparket i tiden 70:12, og derfor har jeg altså tabt!
For det første så burde det jo også være den tid at hjørnesparket blev FLØJTET i der talte, og for det andet så BLEV DET SPARKET i tiden 69:47!!! :-)

Frankrig-Mexico (Over 6.5 indkast i tiden 00:00-09:59): Her blev det 7 indkast fløjtet i tiden 09:50, men dog først kastet i tiden 10:02... Derfor har jeg altså tabt ifølge Bet365... Synes det er noget pis!

Bet365 kan rende mig noget så grusomt. Medmindre de besvarer min protest med at stikke mig minimum en af mine gevinster, så er jeg færdig med dem... Og det er en stor del af dem jeg kender også!

4 Kommentar

Tilføj kommentar