18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 frustration...

25 kommentarer
18 Visninger
Vil gerne her lufte en frustration over Bet365 og vil gerne høre andres mening..

Jeg har igennem flere år nu været kunde ved Bet365.

Jeg har en den bonus aftale at jeg modtager en vis procentdel af tab som bonus. Og min konto bliver evalueret eller gennemgået én gang om ugen...

Så det er den klippeklare kondition og præmis og aftale for de indskud som jeg foretager, at jeg får denne bonus.

Anyways, som så mange gange før indbetaler jeg igen penge her til den første og uheldigvis for mig taber jeg disse penge.

Jeg skriver en mail til supervisoren og spørger til min bonus. I en pæn, ordentlig, redelig tone - selvfølgelig!

Kort efter erfarer jeg til min overraskelse at min konto er spærret. Og 24 timer senere finder jeg ud af at min konto er blevet suspenderet og senere lukket, fordi at Bet365 vurderer at jeg har et "betting" problem.

Det respekterer jeg 100% og jeg tager hatten af for at nogen bookmakere i visse tilfælde sætter "responsible gambling" over egen profit.

Men samtidig så stryger de den bonus på ca 1000 kr som jeg har til gode, penge som jo er mine. Som var hele aftalen til at begynde med og forudsætningen for at jeg indbetalte penge til min konto.

Det synes jeg er tyveri og dybt uanstændigt! Så burde de udbetale disse penge som jo er mine!?

Vil gerne høre andres meninger?

25 Kommentar

Tilføj kommentar