18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 bonus

Jeg har haft en lille diskussion frem og tilbage med en Bet365 medarbejder.

Indsatte sidste år 800 kroner og modtog en bonus på 800, fint fint. Bonus og indbetaling skulle spilles igennem 3 gange, altså 4.800 kroner. Endvidere skal man have gennemspillet indbetalingen (800 kroner) i løbet af 90.

Jeg referer her til de nævnte regler:

4. Den kvalificerende indbetaling og bonusbeløb skal spilles igennem 3 gange, før der kan foretages en udbetaling. Det maksimale beløb, der skal gennemspilles kan derfor højst blive 6.000DKK*.

5. Kunder skal kræve denne bonus og aktivere bonusbeløbet ved at gennemspille deres indbetaling én gang indenfor 90 dage efter deres første indbetaling. Bonussaldoen vil blive fjernet, hvis gennemspilskravet ikke bliver mødt indenfor 90 dage fra første indbetaling.

Nå, men problematikken er altså at min bonus er blevet fjernet og jeg kunne ikke rigtig forstå hvorfor. Så kontakede Bet365 og fik afvide at de 4.800 skulle være gennemspillet i løbet af 90 dage - men hvor fanden frem går det lige?

Hvis man i ordet "gennemspilskravet" i regl 5 mener hele rollover på i dette tilfælde 4.800 kroner, mener jeg teksten er meget vildledene.

Hvorfor fanden så overhovedet skrive at det kræver at indbetalingen er gennemspillet én gang til 800 kroner i løbet af 90 dage hvis det i det store hele kræver 4.800 i løbet af 90 dage. Så er de 800 jo total underordnet. Eller har jeg misforstået?

Tilføj kommentar