18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 bonus?

13 kommentarer
142 Visninger
Jeg er lige startet med at prøve at "hardcore :)" oddse og derfor har jeg valgt at lave en bruger hos flere forskellige bookmakere. Det har gået meget godt og jeg har generelt fået gennemspillet mine penge og den bonus som jeg har fået, uden at miste den igen. Faktisk er jeg oppe på lidt over 3000kr gratis bonus, så det er jo fint.

Mit problem kommer nu med Bet365, som jeg ellers troede havde en super bonus. Well here goes. Jeg starter med at sætte 1000kr ind og får derefter en bonus på 1000kr, så der står 2000kr på kontoen. Jeg vil så derefter gennemspille min indsats og sætter derfor 1000kr på en tenniskamp. Den går hjem og jeg har derfor gennemspillet min indsats på 1000kr. Så langt så godt.

Nu tror jeg så at jeg kan begynde at gennemspille min bonus, så jeg laver endnu en kupon. Her bruger jeg kun 150kr. Jeg tjekker så min konto og der er så taget 150kr fra den. Det er jo logisk nok, men tilgengæld står der så at jeg kun kan hæve 900kr fra kontoen! dvs. hos Bet365 spiller man altså først sin bonus igennem efter at man har spillet sin indsats? Dethar jeg ikke være ude for før, da man jo normalt kan spille sin bonus igennem før man spiller sine indbetalte.

Kan det virkelig passe at hos Bet365 er det anderledes, for det gør jo deres bonus virkelig skod at man ikke spiller med bonussen?

Jeg håber at i lige kan følge mig...

13 Kommentar

Tilføj kommentar