18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 ?

6 kommentarer
434 Visninger
Hejsa Alle.

Jeg fik her sent torsdag aften denne mail fra Bet365:

Kære kunde,

Jeg kontakter dig fordi vi skal have dig til at oplyse hvordan du financiere din Skrill konto.
Dette kan f.eks. være via Visa debit, Mastercard, Dankort osv. (Det kan godt være mere end en metode)
Venligst oplys det i et svar til denne mail, samt udfyld nedenstående.

For at fortsætte, er det nødvendigt at du bekræfter dit brugernavn og 4-cifrede sikkerhedsnummer. Hvis du ikke kan huske dit 4-cifrede sikkerhedsnummer, skal du gå til Tjenester i øverste højre hjørne af vores hjemmeside, klikke på Hjælp, vælge FAQ - Min konto og klikke på Hvad hvis jeg glemmer mit 4-cifrede sikkerhedsnummer?

Jeg kontaktede så herefter chatten for lige at høre hvad de dog skulle bruge de oplysninger til. Den lettere flabede medarbejder sagde det var bogholderiet der have bedt ham om at sende det, og det sikkert var til deres database.

Jeg spurgte så om det var noget alle andre der brugte Skrill skulle svare på, men det ville han ikke sige noget om. :)

Jeg synes det virker lidt underligt, så vil bare lige høre om andre af jer har svaret på mailen og ved hvad det går ud på. :)

CDbjerg..

6 Kommentar

Tilføj kommentar