18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365

1 kommentar
1 Visninger
Hej

Håber nogen der vil svare mig på mit spørgsmål:

Spiller live-bet på en kamp fra Moldavien vedr. antallet af hjørnespark efter 90 min. Inden 1 halvleg er afsluttet forsvinder den fra deres live-bet sektion, så man ikke kan følge med i antallet. Lang tid efter matchen er afsluttet bliver bettet sat som tabt.

Kontakter efterfølgende Bet365 support, for at bede om dokumentation for antallet, men de siger at deres "Scout" siger at antallet var 13 stk (11+2). Og dennes ord står ved magt.... Hvis jeg er uenig i dette så skal jeg finde frem til det antal. Har søgt og søgt men lidt svært at finde nok information på en kamp fra Moldavien.

For at evt. få bekræftet at de ved nogenlunde hvor mange der var i kampen så beder jeg dem oplyse hvor mange der var i 1 halvleg, for det antal har jeg styr på indtil de fjernede den. Men det vil de ikke og det syntes jeg stinker. For antallet inden pausen var tæt på det antal jeg spillede på.

Der hvor jeg vil hen er, kan det være korrekt at det er mig som finde det korrekte antal og det er deres ord der står ved magt?

Har en mail fra en af deres folk der lover mig dokumentation for det rigtige antal, men det løber de fra nu at de vil...

Følger mig trådt på, selvom det er småpenge de "stjæler" fra mig. Jeg ønsker bare et bevis for at har ret..

Nogen der kan hjælpe?

1 Kommentar

Tilføj kommentar