18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

bet365

14 kommentarer
1 Visninger
tror jeg på den sidste uge har kontaktet bet365 på livechat mellem 10-15 gange.

først så tager jeg på ferie (6 dage på als uden pc eller noget) og kommer så hjem og opdager at der er spillet for 3x.xxxkr på min konto og det hele er tabt. Her er de ligeglade da det ikke er deres problem. Min kode er 16 cifre og er kun brugt på 2 computere og der er kun mig som kender til koden. koden er nu ændret men det hele kostede 50+.

idag så spiller jeg så selv på en kamp. dette er livebet men inden det bliver godkendt får jeg en meddelelse om at oddset er ændret og spillet er afbrudt. okay tænker jeg og spiser så lidt frokost. da jeg så vil lave nye bets kan jeg ikke da "min konto ikke har nok midler" til at kunne dette. jeg går så ind under afgjorte væddemål og ser at fordi bettet endte med at være et tabt for mig så er det blevet godkendt alligevel selv pga. meddelelsen om at spillet var afbrudt.

og igen er de ligeglade og jeg er ved at blive godt rasende over deres behandling fordi hvad fanden vil de ha jeg skal gøre?

skal bare lige af med lidt frustrationer

14 Kommentar

Tilføj kommentar