18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

188bet.com - Timelimit ifm Visa transaktioner

6 kommentarer
1 Visninger
Jeg har kun anvendt 188bet.com kort tid, så mine erfaringer men disse er begrænset. Ved min første transaktioner bad de mig om, i kraft af en mail, at sende div informationer, som bekræftede min identitet samt visa kort inden for 24 timer. Dette opfyldte jeg til fulde.

Efterfølgende har jeg trukket penge ud uden problemer.

Nu er der så gået et stykke tid, og jeg foretager torsdag aften en overførsel med et andet hævekort. Igen spørger de om dokumentation. Denne gang kun af det anvendte kort. Jeg sender indscannet kopi af visa kort. (igen med 24 timers frist, som overholdes.) Således tror jeg min transaktioner er okay - og jeg vendte nu blot på, at mit væddemål går hjem :-)

Om lørdagen læser jeg denne mail hvor fristen er udløbet:

Please send in your documents as stated below within 12 hours. The documentations you will furnish us will be very helpful in verifying your deposit transaction amounting to EUR X. The said transaction will be rejected if you fail to submit us the requirements within the given timeframe.

An enlarged photo or scanned clear copy of the front and back of your credit card

Jeg sender nu igen mit visa kort - denne gang forstørret og i farver! Efter deres, i mine øjne, urimelige tidsfrist er overskredet.

Efterfølgende har de annulleret min transaktion, og hvad der er dobbelt ærgeligt er, at min gevinst også blevet streget.

Er der nogen som ligeledes har stiftet uheldigt bekendskab med disse tidsfrister hos 188bet.com og i såfald kunne de omstødes ?

Linder

6 Kommentar

Tilføj kommentar