138.com
6 kommentarer
58
Visninger
Er der nogen som har erfaringer med 138.com? Jeg har prøvet at læse om dem, men finder ikke svar på det som jeg vil vide. Det som jeg søger, er en bookmaker som har rimelige høje limits, ikke udelukker vindende spillere, og som har in-play udbud som bookmakere som BET365, William Hill, Unibet osv. Nu er der nogen som kommer med Pinnacle og SBO(de er måske gode til limits og odds og udelukker ikke nogen) men de har ikke hvad jeg søger, som er over/under mål in-play, helst i anden halvleg. Ved ikke om I forstår hvad det er som jeg mener, men lad os sige at Liverpool spiller mod Everton, stillingen er 1-0 til LFC efter 50 minutter. Hos BET365 får man et odds som hedder cirka 1,20 eller deromkring på +1,5 mål i kampen. Men problemet hos SBO og Pinnacle som jeg kan se det, er at jeg kan ikke spille +1,5 mål efter 50 minutter. Hos SBO skal jeg måske vente 15-20 minutter til der er gået 65-70 minutter før jeg kan spille +1,5 mål. Som jeg kan se hos 138.com er at de er en asiatisk bookmaker, men der er mulighederne de samme in-play som hos de andre, BET365 osv. Jeg ville bruge Pinnacle og SBO helt klart om de havde samme muligheder med over/under in-play, men det har de desværre ikke. Jeg bruger Betfair børsen også, men leder efter alternativer med tanke på deres Premium Charge.