Kære BetXpertians/Jens,
Undertegnede signede op med Youbet tilbage i Maj og har siden spillet for både mit oprindelige indskud på 1000 kr. og den da tilføjede bonus. Primo oktober havde jeg således haft spillet for 8-9.000 til over odds 1.80 og har således mere end opfyldt de oprindelige krav der måtte gælde. På min konto stod 6.526,50 kr.
I starten af Oktober logger jeg dog ind og ser at samtlige 6.526,50 kr er blevet "withdrawn".
Jeg spørger herefter Youbet kundeservice hvad der sket og får følgende svar;
QUOTE
" Som udgangspunkt har man 60 dage fra når man modtager bonussen, til at gennemspille den. Vores system har ikke automatisk gået ind og frataget bonussen når denne dato er overskredet. Så for det vil jeg meget gerne beklage din oplevelse. Dette er en funktion vi for nyligt lige har tilføjet og derfor har der været nogle sager ligesom din.
Din bonus udløb faktisk omkring D. 1/7-2018, så din bonus skulle du have gennemspillet inden da. På det tidspunkt din bonus udløb, havde du gennemspillet for 1550 kr.
Alt det du har optjent herefter og efter den dato, har faktisk været et beløb du ikke har kunne udbetale da det faktisk er din bonus, som du har spillet for".
UNQUOTE
Jeg spørger herefter Youbet Kundeservice om det kan være rigtigt at jeg har brugt tid og kræfter gennem flere måneder på at spille kontoen op til 6.526,50 kr samtidig med at deres system i øvrigt viste, at jeg fortsat manglede at gennemspille bonus....for blot så pludselig at få frataget indskud/gevinster med den begrundelse at deres system ikke har fungeret - og at der har været flere sager (som om det skulle blåstemple deres konfiskering af mit indestående).
Som dansk spiller der i god tro har spillet min konto op fra 1000 kr til 6.526,50 kr gennem 6 måneder og på intet tidspunkt foretaget en udbetaling, og haft tiltro til at mit indestående på kontoen rent faktisk var mit indestående, efter at have spillet for 8-9000 kr, må jeg nødvendigvis spørge:
Er det forkert af mig at foreslå Youbet at genindsætte min konto's beløb?
Indtil videre har Christoffer, David og Nermin hos Youbet Kundeservice nægtet dette og kontinuerligt henvist til reglerne ved registrering hos Youbet - og ikke kommenteret på det fact at a) Youbets system ikke har fungeret, b) at jeg har spillet i god tro samt c) at jeg på tidspunktet for Youbets withdrawal flere gange havde gennemspillet det nødvendige beløb.
Jeg finder det kritisabelt at jeg som dansk kunde ikke kan regne med at det beløb der står på min DanskeSpil/Youbet) konto vitterligt er mit for hvad kan jeg da stole på?
Burde DanskeSpil/Youbet ikke tilbyde at gen-indsætte beløbet eftersom jeg i god tro har spillet min konto op fra 1500 kr til 6.526,50 i løbet af de 6 måneder inden deres system pludselig går ind og 'back daterer' en withdrawal?
Jeg synes godt nok det er utroligt, hvis bookmakerne kan agere sådan uden at tilbyde en form for service/forlig/forståelse af at man som kunde føler sig dårligt behandlet af DanskeSpil/Youbet.
Er der andre som har oplevet det samme hos Danske Spil's Youbet - og hvad synes I?
Det her er i større grad et principielt spørgsmål for mig end noget andet..
Mvh Flemming
Undertegnede signede op med Youbet tilbage i Maj og har siden spillet for både mit oprindelige indskud på 1000 kr. og den da tilføjede bonus. Primo oktober havde jeg således haft spillet for 8-9.000 til over odds 1.80 og har således mere end opfyldt de oprindelige krav der måtte gælde. På min konto stod 6.526,50 kr.
I starten af Oktober logger jeg dog ind og ser at samtlige 6.526,50 kr er blevet "withdrawn".
Jeg spørger herefter Youbet kundeservice hvad der sket og får følgende svar;
QUOTE
" Som udgangspunkt har man 60 dage fra når man modtager bonussen, til at gennemspille den. Vores system har ikke automatisk gået ind og frataget bonussen når denne dato er overskredet. Så for det vil jeg meget gerne beklage din oplevelse. Dette er en funktion vi for nyligt lige har tilføjet og derfor har der været nogle sager ligesom din.
Din bonus udløb faktisk omkring D. 1/7-2018, så din bonus skulle du have gennemspillet inden da. På det tidspunkt din bonus udløb, havde du gennemspillet for 1550 kr.
Alt det du har optjent herefter og efter den dato, har faktisk været et beløb du ikke har kunne udbetale da det faktisk er din bonus, som du har spillet for".
UNQUOTE
Jeg spørger herefter Youbet Kundeservice om det kan være rigtigt at jeg har brugt tid og kræfter gennem flere måneder på at spille kontoen op til 6.526,50 kr samtidig med at deres system i øvrigt viste, at jeg fortsat manglede at gennemspille bonus....for blot så pludselig at få frataget indskud/gevinster med den begrundelse at deres system ikke har fungeret - og at der har været flere sager (som om det skulle blåstemple deres konfiskering af mit indestående).
Som dansk spiller der i god tro har spillet min konto op fra 1000 kr til 6.526,50 kr gennem 6 måneder og på intet tidspunkt foretaget en udbetaling, og haft tiltro til at mit indestående på kontoen rent faktisk var mit indestående, efter at have spillet for 8-9000 kr, må jeg nødvendigvis spørge:
Er det forkert af mig at foreslå Youbet at genindsætte min konto's beløb?
Indtil videre har Christoffer, David og Nermin hos Youbet Kundeservice nægtet dette og kontinuerligt henvist til reglerne ved registrering hos Youbet - og ikke kommenteret på det fact at a) Youbets system ikke har fungeret, b) at jeg har spillet i god tro samt c) at jeg på tidspunktet for Youbets withdrawal flere gange havde gennemspillet det nødvendige beløb.
Jeg finder det kritisabelt at jeg som dansk kunde ikke kan regne med at det beløb der står på min DanskeSpil/Youbet) konto vitterligt er mit for hvad kan jeg da stole på?
Burde DanskeSpil/Youbet ikke tilbyde at gen-indsætte beløbet eftersom jeg i god tro har spillet min konto op fra 1500 kr til 6.526,50 i løbet af de 6 måneder inden deres system pludselig går ind og 'back daterer' en withdrawal?
Jeg synes godt nok det er utroligt, hvis bookmakerne kan agere sådan uden at tilbyde en form for service/forlig/forståelse af at man som kunde føler sig dårligt behandlet af DanskeSpil/Youbet.
Er der andre som har oplevet det samme hos Danske Spil's Youbet - og hvad synes I?
Det her er i større grad et principielt spørgsmål for mig end noget andet..
Mvh Flemming