18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

X Factor 2024: Odds på næste udstemning

5 kommentarer
13140 Visninger
Jeg har i går tilføjet optakten et special-spil. Ikke det du ville forvente, tværtimod. Men matematisk kan det på mirakuløs vis forsvares. Især hvis du (modsat jeg) tror på Cristian i aften:

Facts: Helene er stærkest. Selmani og Cristian er lige stærke på odds (DS og bet365 stikker her hver sin vej).
Derfor vil Selmani have over 1/3 for andenplads. Selmani to'er 🐼🐼 kan ved DS kombineres i odds 3. Ergo lidt værdi.

1:He 2:Sel 3:Cr giver odds 4. (He står i odds 2, og hvis Sel og Cr er lige stærke, så odds 4 på triplen, ergo ikke matematisk værdi i den, selvom jeg tror på den). Altså må der være værdi i den eneste anden af 🐼🐼, nemlig 1:Cr 2:Sel 3:He.

Yderligere bør fans af den solist, som evt ender treer, give stemmer i to-vejs afstemning til den anden solist i samme boldgade.
(Eneste imod-argument er, at Elvas fans' stemmer i tre-vejs nok ikke går til Selmani, men det er vel medregnet i vinderodds. Og odds kan stige hvis Cristian stiger som ved bet365.)
Denne tråd er relateret til X Factor Odds » Hvem vinder finalen 2025?

5 Kommentar

Tilføj kommentar