18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

V75 - Åby 20-01-2007: Forslag/tips.....

Jeg ved godt jeg er meget tidligt ude til næste uges V75 - men heller for tidlig end for sent:-).... Jeg har lige set startlisterne på ATG, og syntes allerede at jeg har nogle ideer, luringer og endda et forslag klar:-) - ofte er de tidlige tanker de bedste.... Selvfølgelig kan ens V75-forslag nå at blive ændret "mindst" 100 gange inden vi når lørdag, men ens luringer/blanke vil ofte vil være de samme.... Og det er
jo det vigtigste...

V75-forslag:
1): 3,4,5,11
2): 6 MR RUN
3): 1,4,6,7,14,15
4): 1 SPEED DEMON LOVE
5): 1,2,4,6
6): 6 BEXIPOP
7): 1,2,4,5,6,8,11,13
= 768 rk*0.50= 384 kr...

Mine 2 "klare" blanke:
V75-4: 1 SPEED DEMON LOVE
-Har kanon form dagen og står perkekt til fra spor 1 - ligner spids og slut....
V75-6: 6 BEXIPOP(omgangens bedste blank!)
-Hvilken hest!!! står ligesom den forige blank perfekt til fra springspor... Den har også kanon form for dagen og her tror jeg den har stor chance for at komme tidligt til spids - og derfra kan jeg ikke se den tabe.... Spids og slut...

Min "store" chanceblank i omgangen(storluring):
V75-2: 6 MR RUN
-Det er ikke første gang at jeg har stor feeling til denne hest, og jeg fulgt den i et stykke tid. Den har ved flere lejligheder i år været meget uheldig, og siddet fast med flere kræfter sparet over mål... Jeg er ret sikker på at den har god form for dagen, det er i hvert fald hvad jeg har hørt ved de seneste par starter... Den har også flere gange været uheldig med sine startspor, men på lørdag har den et perfekt springspor over 1640 meter... Hvad jeg ved er den rigtig hurtig fra start og jeg tror at spidschancen er okay stor - og i spids og over 1640 er det bare at køre havd som går!!! Kusken i sulkyen er som det plejer André Eklundh.... En 20 årig lærling med et kæmpe talent.... Og en kusk som jeg spå store fremtidsmuligheder for... Læg det navn bag jers øre!!!
Tror faktis at den blive meget glemt på lørdag, pga at den ikke har sejret siden august... Tror ikke at den blive på meget mere end 10-15%.... Hvis det kan gøre det....
Jeg vil vurdere den som en rigtig god chance, og jeg vil kraftigt advare alle herinde imod at glemme den på jeres kuponer... Og jeg selv chanceblanker den.... I hvert fald som det ser ud nu... Ved godt at jeg tager en stor chance, men det er det jeg elsker ved trav!!!!

Jeg skriver igen senere i næste uge....

/zola25

5 Kommentar

Tilføj kommentar