18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Unibet tilbageholder mine penge

3 kommentarer
534 Visninger
Hej,

Jeg har brug for jeres hjælp.

Har godt 100k i klemme ved Unibet. Som de fleste andre profitable spillere, lukkede de min konto tidligere på året (marts) og udbetalte automatisk indestående penge på min konto. De udbetalte dog til et udløbet dankort ved en bank, jeg ikke har længere. Fair nok. Normalt ville pengene rebounde, de ville indse fejlen, og de ville bede om nye oplysninger, de kunne sende til. Det var desværre ikke tilfældet.

I stedet har de (Unibet) claimet, at pengene er hos min gamle bank. Det har min gamle bank bekræftet er korrekt, men da pengene var havnet hos dem på en fejlkonto, blev de hurtigt sendt retur til Unibet. Da jeg bragte dette videre til Unibet, dragede de NETS ind i sagen. De skulle nu have mine penge. Efter at jeg langt om længe kom i kontakt med NETS oplyser de mig, at det ikke er tilfældet, da de aldrig opbevarer likvider. Også dette har jeg bragt videre til Unibet, som nu over snart 8 måneder, stadig ikke har løst sagen.

Det virker umuligt at eskalere situationen internt ved Unibet eller noget så simpelt som at tale med en fysisk person over telefonen. De er langsomme til at svare mails, og når de endelig svarer, er det en supporter, der ikke har mandat til noget, der blot fortæller, at sagen er gået videre e.lign.

Min tålmodighed med dem er ved at løbe ud, og jeg er ret overrasket over, at et børsnoteret selskab (Kindred Group) ville agere så sløset. Hvad ville I gøre?

På forhånd tak.

3 Kommentar

Tilføj kommentar