18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Trav...VG Oslo Grand Prix 2010

Jeg smider lige en lille "teaser" til VG Oslo Grand Prix, som køres på søndag, og hvor det store øjeblik bliver udløst ca. 16.20. Jeg er selv så heldig, at havde plads deroppe...

Der er næsten 2 mio svenske kroner til nummer 1, og hvem bliver det så??

Jeg selv har smidt en slat hos bet24 på Maharajah til odds 3,25, som helt sikkert ikke holder på banen søndag eftermiddag.

Men men..Bazire som kommer med Premiere Steed er en man ikke skal glemme, den satte sidste år verdensrekord for hopper på Mikkeli.

Cooper Beech og Beanie M.M kender vi fra v75 i Sverige, og især med tanke på at Cooper Beech vandt Olympiatravet, så er den givetvis med fremme søndag på Bjerke.

Ellers er der jo også Enough Talk, som har ver har gået den hurtigste tid nogensinde på 1609 meter , og Lisa America, som er den hoppe, som har gået den hurtigste tid på middeldistancen på en 1000 meter bane.

Dette er det stærkeste felt, som Skandinavien har set set i et stykke tid, og jeg må indrømme, at som trav-elsker og trav-ejer, så bliver det ikke støre.

Jeg ser selv løbet sådan:

Premiere Steed, Lisa America og Cooper Beech vil kæmpe hårdt om spidsen, og de første 500 -700 meter bliver kørt meget hurtigt. Hvad så med Maharajah..Jo den lever på sin enorme styrke, og med startspor 4, så forventer jeg, at den ender 2 par i anden, evt. i ryggen af cooper Beech, men den kan bestemt også tåle at gå yderst på den førende hest. Jeg tror at vi vil se den rører på sig efter 1500 meter, og derfra få overtaget, og derfra tror jeg ikke at de andre kan slå den.

Bjerke, søndag klokken 16.20.

Tilføj kommentar