Ligesom i efterårsudgaven i Bundesliga spillet på Holdet.dk, så vil jeg gerne stå for endnu en pulje her på BetXpert.
Jeg har oprettet en pulje med navnet "BetXpert Bundesliga (200)" med følgende kodeord: fcbayern
Hvis du ønsker at være med, så kan i overføre via mobilepay til 23716227 (Michael Andersen), og notere gerne jeres holdnavn ved overførsel. Derudover kan i også lige sende tilmelding af jeres holdnavn her i denne tråd! Betaling og tilmelding skal være klaret inden kampstart af sæsonens første kamp på næste fredag d. 13. januar - Kl. 20.30, når Bayern tager imod Gladbach.
Jeg vender tilbage med præmiefordeling, når vi har det samlede deltagerantal!
Jeg har oprettet en pulje med navnet "BetXpert Bundesliga (200)" med følgende kodeord: fcbayern
Hvis du ønsker at være med, så kan i overføre via mobilepay til 23716227 (Michael Andersen), og notere gerne jeres holdnavn ved overførsel. Derudover kan i også lige sende tilmelding af jeres holdnavn her i denne tråd!
Betaling og tilmelding skal være klaret inden kampstart af sæsonens første kamp på næste fredag d. 13. januar - Kl. 20.30, når Bayern tager imod Gladbach.
Jeg vender tilbage med præmiefordeling, når vi har det samlede deltagerantal!
God kamp! :-)