18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

double m. indsats på dkk. 25.000,00

Hep, her kommer lige en vanvittig satsning. - Jeg spillede i sidste uge dkk. 3000,00 på en double og vandt dkk. 8000,00. (DTT) - Da jeg i onsdags så prøvede at hæve pengene i en kiosk kunne de ikke umiddelbart indløse den "store" gevinst da de ikke havde så mange penge i kassen. - Alt ok, tænkte jeg og besluttede mig så for at spille for alle de dkk 8000,00 som var gevinsten. - Jeg var heldig og vandt på DK med 2 måls sejr mod Luxemborg og Kina over DK i løbet af efter middagen mod Kvinderne. - Jeg vandt knap dkk. 25.000,00 og har tænkt mig at satse hele skidtet på 2 kamp her til eftermiddag:
AB-Brabrand - 2 (1,90 dtt)
Bayern - Schalke 1 (1,45 dtt)

Med fare for at blive overfuset; spørger jeg alligevel jer garvede spillere; er det for dumt at sætte sin gevinst så meget på højkant. (Jeg føler egentligt kun jeg satser dkk. 3000,00 da det er min start indsats fra sidste uge) - eller har nogen råd om jeg skal hodle mig væk fra de 2 kampe og finde andre istedet?

Castin

12 Kommentar

Tilføj kommentar