18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BET365 - Akkumulatorbonus

6 kommentarer
29 Visninger
Hej drenge

Jeg har netop forsøgt at få mit spørgsmål besvaret gennem Bet365s egen support. Det virkede dog ikke som om, at han forstod mit spørgsmål, hvorefter han desværre smed mig af. Jeg håber derfor, at I kan forstå spoørgsmålet - hvis ikke uddyber jeg gerne.

På Bet365 er der de her fine bonusser på udvalgte ligaer hvis man spiller på minimum 3 kampe.

Jeg vil dog også gerne høre, om denne bonus gælder, såfremt man spiller på flere udfald på én gang (måske det endda kaldes system).

Såfremt jeg tror på, at Chelsea, Arsenal, United og City vinder i denne runde og samtidig gerne vil benytte akkumulatoren-bonussen vil jeg kunne samle de fire kampe på én kupon og spille en firling med 10 % bonus (i tilfælde af sejr naturligvis). Jeg vil også kunne spille tripler ved at lave fire forskellige kuponer, hvor de 4 kampe kombineres (1,2,3 - 1,2,4 - 1,3,4 - 2,3,4). Her vil jeg kunne få 5 % bonus på en kupon, hvis den går op.

Såfremt ovenstående er forkert hører jeg det meget gerne.

Mit spørgsmål er dog, om jeg "behøver selv at gøre det" - eller om jeg blot kan benytte Bet365s eget system til at spille de fire tripler (http://oi62.tinypic.com/2zp2qe… - for neden) . Jeg kan samle de fire kampe på en kupon og sætte et beløb, som den så sætter på hver triple (ovenstående fire udfald). Spørgsmålet er så om dette vil give mig en bonus, såfremt en af dem går op.

Spørgsmålet er altså, om man kan få bonus ved at benytte BET365s eget system til at spille på alle tripler - eller om man skal gøre det manuelt. Såfremt det sidste er tilfældet er det godt nok omstændigt - specielt, hvis der er tale om endnu flere kampe.

På forhånd tak for svar.

6 Kommentar

Tilføj kommentar