18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Scandicbookmakers og manglende svar.

Hej herinde.

Jeg har før tudet over manglende svar fra scandic
og nu er den gal igen.

I midten af sidste uge spillede jeg poker hos dem/ongame.
Jeg oplevede to gange at der dukkede nogen bokse op på de borde jeg var i gang med at spille på hvor der stod min konto ikke var tilgængelig.
Jeg kunne se hvad der skete på bordene, men når jeg trykkede på boksene lukkede bordene ned.
Jeg tog billeder af dette og sendte til scandic og de lovede at undersøge det. Jeg modtog senere på dagen svar på det stadig var ved at blive undersøge problemet og jeg ville få svar når de vidste mere. Har rykket dem, men de svare ikke.

Så er jeg i gang med at spille en pokerbonus igennem hos dem.
Bonussen kunne jeg ikke få lov at oprette, så den satte de til manuelt. Mit problem er her jeg ikke kan se hvor meget der er spillet igennem og jeg er faktisk i tvivl om overhovedet modtaget noget af bonussen som bliver udbetalt i rater.
Dette kan de ikke svare på hos scandic.

Mandag lovede de at sende det videre til deres pokermaneger, men har stadig ikke hørt noget (han plejer ikke at svare når jeg skriver til ham).

Jeg rykkede for svar igår morges, men hører intet på nogen af tingene.

Hvor længe er det normalt man skal vente på svar?

Jeg tænker en uge burde være rigelig til at undersøge problemer på pokerkontoen?

Vh.

HjalteXavi

6 Kommentar

Tilføj kommentar