Problem med livebet hos Bet365
19 kommentarer
2
Visninger
Jeg spillede live på en Tennis kamp ved stillingen 11-11 i tiebreak in 2 sæt. Min spiller havde vundet 1 sæt. Efter jeg har spillet på den bliver scoren ændret fra 11-11 i tiebreaket til 12-10, altså tabt sæt for den spiller som jeg har spillet på. Jeg går straks igennem til Bet365 på chatten og ber dem om at annulere mit væddemål da det er en meget signifikant fejl . Men den besked jeg får er at det vil de ikke. Så starter 3 sæt men til min store overraskelse er det ikke en normalt sæt de spiller men derimod et 3 sæt tiebreak. Det er helt anderledes fra en almindelig single tennis kamp som altid bliver afgjordt ved 3 almindelige sæt. Så jeg går igen igennem til Bet365 og gør dem opmærksom på dette og ber dem annulere mit bet da jeg har spillet på en tennis kamp efter de almindelige regler og da der ingensteds står eller er gjort opmærksom på at der gælder særlige regler for denne kamp, men det bliver igen arrogant afvist med den begrundelse at det er min egen opgave at finde ud af det før jeg spiller på den. Det har jeg jo ingen jordisk chance for, jeg går udfra at der gælder de normale regler når der ikke står noget andet. Jeg mener det er klokkeklart at de bør annulere en kamp hvor der gælder andre regler end de normale regler og hvor de IKKE har gjordt opmærksom på dette før. Hvad kan man gøre i det tilfælde at en bookmaker afviser det ?