Er det lykkedes nogen at få en 60-ugers opgørelse over hvordan de står i forhold til Betfairs Premium Charge?
Jeg skrev d. 14. januar en mail til "premiumcharge@betfair.com" hvori jeg bad om en opgørelse, og fik straks følgende svar:
"Thank you for contacting the Betfair Helpdesk. We are writing to confirm receipt of your e-mail regarding the changes we are making to our pricing structure.
We are currently experiencing a high volume of emails but please be assured that a Betfair operator will respond in full as soon as possible.
Kind Regards Betfair"
Herefter hørte jeg intet fra dem.
I går skrev jeg så igen en mail til dem, og sørme så om jeg ikke fik nøjagtigt samme svar igen. Så kan man jo godt få den mistanke, at man heller ikke denne gang får noget rigtigt svar.
Hvis de har så fandens travlt hos Betfairs PC-afdeling, så må de s.. ansætte nogle flere. Det er dem der har indfødt dette diskriminerende strafgebyr for deres vindende kunder, så det må også være deres pligt at kunne give ordentlig besked til deres kunder.
Er det mindste man kan forlange ikke, at ens e-mails bliver besvaret rigtigt eller er supporten hos Betfair virkelig så elendig at man må nøjes med et ligegyldigt autosvar? Troede det var Betfair og ikke Bwin jeg havde skrevet til.
Att. Betxpert: I skriver om Betfairs support: "...svartiden er kort, og svaret fyldestgørende."
Det harmonerer jo på ingen måde med, at det eneste man får tilbage fra dem er et autogenereret svar om at de har travlt.
Jeg skrev d. 14. januar en mail til "premiumcharge@betfair.com" hvori jeg bad om en opgørelse, og fik straks følgende svar:
"Thank you for contacting the Betfair Helpdesk. We are writing to confirm receipt of your e-mail regarding the changes we are making to our pricing structure.
We are currently experiencing a high volume of emails but please be assured that a Betfair operator will respond in full as soon as possible.
Kind Regards
Betfair"
Herefter hørte jeg intet fra dem.
I går skrev jeg så igen en mail til dem, og sørme så om jeg ikke fik nøjagtigt samme svar igen. Så kan man jo godt få den mistanke, at man heller ikke denne gang får noget rigtigt svar.
Hvis de har så fandens travlt hos Betfairs PC-afdeling, så må de s.. ansætte nogle flere. Det er dem der har indfødt dette diskriminerende strafgebyr for deres vindende kunder, så det må også være deres pligt at kunne give ordentlig besked til deres kunder.
Er det mindste man kan forlange ikke, at ens e-mails bliver besvaret rigtigt eller er supporten hos Betfair virkelig så elendig at man må nøjes med et ligegyldigt autosvar? Troede det var Betfair og ikke Bwin jeg havde skrevet til.
Att. Betxpert: I skriver om Betfairs support: "...svartiden er kort, og svaret fyldestgørende."
Det harmonerer jo på ingen måde med, at det eneste man får tilbage fra dem er et autogenereret svar om at de har travlt.