D. 25 september modtager jeg samme mail. D. 26 udnytter jeg tilbudet, og bonusen bliver sat ind - dejligt.
I dag d. 2 oktober får en jeg ny lignede mail - det glæder mig at man allerede så hurtigt efter kører en lignende kampagne - så jeg checker lige for en sikkerhedsskyld at der ikke står noget i vilkårene om at dette tilbud ikke gælder hvis man har modtaget lignede bonus indenfor de sidste 10 dage eller lign.
Der står intet - så jeg sætter 200 kr. ind. Ingen bonus. Ringer til venlig kundemedarbejder og får at vide jeg har brugt bonusen for en uge siden.
Jeg er velkommen til at trække pengene ud igen, men har allerede brugt min ugentlige gratis udtrækning via Neteller. Han siger at han nok godt kan sørge for der ingen gebyr kommer på.
Alligevel ærger det mig lidt da der jo typisk gå 1 dags tid før de er på min Neteller konto, og jeg ville have indskudt dem andensteds...
Er det kun mig der mener denne mail er meget dårligt formuleret, når der IKKE står i vilkårene, hvad vilkårene er?
I dag d. 2 oktober får en jeg ny lignede mail - det glæder mig at man allerede så hurtigt efter kører en lignende kampagne - så jeg checker lige for en sikkerhedsskyld at der ikke står noget i vilkårene om at dette tilbud ikke gælder hvis man har modtaget lignede bonus indenfor de sidste 10 dage eller lign.
Der står intet - så jeg sætter 200 kr. ind. Ingen bonus. Ringer til venlig kundemedarbejder og får at vide jeg har brugt bonusen for en uge siden.
Jeg er velkommen til at trække pengene ud igen, men har allerede brugt min ugentlige gratis udtrækning via Neteller. Han siger at han nok godt kan sørge for der ingen gebyr kommer på.
Alligevel ærger det mig lidt da der jo typisk gå 1 dags tid før de er på min Neteller konto, og jeg ville have indskudt dem andensteds...
Er det kun mig der mener denne mail er meget dårligt formuleret, når der IKKE står i vilkårene, hvad vilkårene er?