Hej Betxpert
Jeg har en sag med Mr green hvor jeg havde spillet på kampen Club Brugge - Manchester United - altså det første opgør. Her havde jeg spillet på over 23,5 afslutninger i kampen, da kampen er færdig registrere Mr Green det til 8-15 i afslutninger og dermed under 23,5 og mit væddemål er registreret tabt. Men det undrede jeg mig selvfølgelig over, for jeg sad og så kampen og talte afslutninger og ganske rigtigt så står der alle steder inklusiv uefa's egen hjemmeside som mr green går udfra at den endte 9-16 i afslutninger og dermed over 23,5 og mit væddemål skulle være vundet. Jeg skriver til mr green samme aften altså d.20 feb - det er ved at være 2 uger siden nu, at de har registreret forkert. Det kan kundeservice godt se og giver mig ret, men den skal sendes videre og har intet hørt siden. Jeg har haft fat i kundeservice flere gange og får det samme svar hver gang at de er ked af ventetiden men der er ikke noget at gøre. Det er en ting jeg kan gå ind og tjekke på 5 sekunder, hvordan kan det ikke være registreret endnu? Det er trods alt 4500 kr vi snakker om, det er møgirriterende at have så mange penge låst, for sådan en simpel ting.
Hvad skal jeg gøre? Er der nogle herinde der kan hjælpe, virker ikke som om de tager mig seriøst..
Jeg har en sag med Mr green hvor jeg havde spillet på kampen Club Brugge - Manchester United - altså det første opgør. Her havde jeg spillet på over 23,5 afslutninger i kampen, da kampen er færdig registrere Mr Green det til 8-15 i afslutninger og dermed under 23,5 og mit væddemål er registreret tabt. Men det undrede jeg mig selvfølgelig over, for jeg sad og så kampen og talte afslutninger og ganske rigtigt så står der alle steder inklusiv uefa's egen hjemmeside som mr green går udfra at den endte 9-16 i afslutninger og dermed over 23,5 og mit væddemål skulle være vundet. Jeg skriver til mr green samme aften altså d.20 feb - det er ved at være 2 uger siden nu, at de har registreret forkert. Det kan kundeservice godt se og giver mig ret, men den skal sendes videre og har intet hørt siden. Jeg har haft fat i kundeservice flere gange og får det samme svar hver gang at de er ked af ventetiden men der er ikke noget at gøre. Det er en ting jeg kan gå ind og tjekke på 5 sekunder, hvordan kan det ikke være registreret endnu? Det er trods alt 4500 kr vi snakker om, det er møgirriterende at have så mange penge låst, for sådan en simpel ting.
Hvad skal jeg gøre? Er der nogle herinde der kan hjælpe, virker ikke som om de tager mig seriøst..